آموزش افزایش رتبه الکسا سایت در کمتر از 30 روز

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا شما تخمینی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایتها است. رتبه الکسا به این سوال پاسخ می دهد: در مقایسه با تمام سایت های دیگر ، سایت من چگونه کار می کند؟ توجه داشته باشید که از آنجا که رتبه یک معیار نسبی است ، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت بستگی دارد ، بلکه به تغییر در ترافیک سایتهای دیگر نیز بستگی دارد.

مقدمه

اعداد دروغ نمی گویند. وقتی بحث از محبوبیت و ارزش تجاری کلی یک سایت پیش بیاید، بهتر است رتبه الکسای خوب و ثابتی داشت. چرا؟ رتبه الکسا یکی از رایجترین اندازه هایی است که شرکای تجاری، سرمایه گذاران و تبلیغات چی ها از آن استفاده می کنند تا وضعیت وبسایت مورد نظر خود را بسنجند و تحلیل کنند. آنها از این رتبه برای سنجش سلامت یک سایت و روند پیشرفت یا افول سایت استفاده می کنند. هرچه رقم رتبه الکسا کمتر باشد، بهتر است. به همین خاطر بسیاری از صاحبان وبسایت ها و وبمسترها شدیدا به دنبال بهبود و افزایش رتبه الکسای سایت خود هستند و بی وقفه در این راستا تلاش می کنند.
در این مقاله چندین نکته کلیدی برای ارتقای رتبه الکسای سایت بحث می شود. اول در مورد عواملی که الکسا برای رتبه بندی استفاده می کند بحث می شود. سپس راهبرد محسوسی برای برای افزایش رتبه الکسا در کوتاهترین مدت ممکن (حدود 30 روز یا کمتر) عرضه می شود.
alexa-rank
الکسا چگونه داده های خود را دریافت می کند؟
الکسا دارای یک پنل داده ترافیک بزرگ است که از میلیون ها نفر در سراسر جهان تشکیل شده است. براساس داده های این نمونه ، الکسا تعداد بازدید کنندگان همه سایت های اینترنتی را تخمین می زند. این یک محاسبه پیچیده است که شامل تصحیح سوگیری ها و همچنین شناسایی و دور زدن ترافیک جعلی یا هرزنامه است. دانشمندان داده های ما بهترین در تجارت هستند و آنها اطمینان می دهند که داده های ارائه شده عاری از سر و صدا و داده های غیر انسانی هستند ، بنابراین می توانید بهترین تصمیم را برای تجارت خود بگیرید.
رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟
هر روز ، الکسا در طی 3 ماه گذشته میانگین بازدید کنندگان روزانه و بازدید از صفحه به هر سایت را تخمین می زند. سایتی که بیشترین ترکیبی از بازدید کنندگان و بازدیدهای صفحه را در طی 3 ماه گذشته دارد ، در رتبه شماره یک قرار گرفته است. این سایت با کمترین رتبه در جایی حدود 30 میلیون قرار دارد. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری ما طی 3 ماه گذشته از سایتی بازدید نکرده باشد ، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد.
چگونه تعداد بازدید کنندگان یک سایت در رتبه الکسا تأثیر می گذارد؟
اگر تعداد بازدید کنندگان یک سایت را در مقابل رتبه ترسیم کنید ، چیزی شبیه به این است:
افزایش رتبه الکسا
در راس این نمودار Google.com قرار دارد که تعداد زیادی بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد و در رتبه شماره یک قرار دارد. سایت های انتهای “سر” طرح مانند Google.com ، در مقایسه با سایت های “دم بلند” در انتهای دیگر ، میزان زیادی از ترافیک را به خود اختصاص می دهند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که به دلیل شکل توزیع ، تغییر بسیار ناچیزی در تعداد بازدید کنندگان از سایتی در دم بلند باعث تغییر بزرگی در رتبه می شود.
 

و اما ۵ روش برای افزایش رتبه الکسای سایت ? :

  1. نصب کردن تولبار الکسا
  2. اضافه کردن ویجت الکسا در سایت
  3. محتوای اورجینال و منحصر به فرد بنویسید
  4. بروزرسانی پست ها و مطالب بصورت مرتب
  5. اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی
مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !