شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

سبد خرید

دیجیتال مارکتینگ
شناسه خبر: 8311
بازدید: 104

اهمیت دیجیتال مارکتینگ  : ۱۰ دلیل برتر که به آن احتیاج دارید

در یک مقطع دیجیتال مارکتینگ فقط روشی جدید و متفاوت برای بازاریابی بود. این شکل جدیدی از رسانه ها را باز کرد تا بتواند کالاها و خدمات را مرتب کند. اما تنها در طی چند سال گذشته ، اهمیت بازاریابی دیجیتال به چیز دیگری تبدیل شده است.

این یک بخش جدایی ناپذیر از آنچه یک تجارت برای مشتریان است ، می باشد.

دیگر کافی نیست که یک وب سایت داشته باشید یا برخی از تبلیغات غیر متمرکز را اجرا کنید. آیا استراتژیهای بازاریابی دیجیتال یکپارچه برای کار شما را ندارند؟ بخاطر همین زمان کار میکنه

با اتصال اینترنت با هر کاری که انجام می دهیم ، اهمیت بازاریابی دیجیتال کاملاً واضح و روشن می شود.

بیایید نگاهی بیندازیم که چرا تجارت شما برای رشد و شکوفایی نیاز به بازاریابی دیجیتال دارد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دیجیتال مارکتینگ ( بازاریابی دیجیتال ) :

۱. به جایی می رسد که وقت و هزینه خود را خرج می کنند

در سال ۲۰۱۹ متوسط ​​کاربر اینترنت حداقل ۷ حساب رسانه اجتماعی دارد. این فقط از ۳ سال گذشته ۵

۹۷٪ بزرگسالان زیر ۶۵ سال آمریکا حداقل یک بار در ماه در رسانه های اجتماعی قرار دارند. اکثریت قریب به اتفاق هر روز در آن حضور دارند. رسانه های اجتماعی به عنوان وسیله ای برای مراقبت از مشتری به شدت ترجیح داده می شوند.

اگرچه ۸۹٪ از پیامهای مشتری توسط مشاغل نادیده گرفته می شود.

۲۲٪ از جمعیت جهان در فیس بوک است. ۶۲٪ از مردم ایالات متحده آنجا هستند. ۷۶٪ از کاربران فیس بوک و ۵۱٪ از کاربران اینستاگرام هر روز در آن حضور دارند.

۳۰٪ از مردم در رسانه های اجتماعی هنگام مراجعه به نقاط عطف در زندگی خود از یک مارک خاص یاد می کنند. جنرال ایکس کمی بیشتر از هزاره سال با یک مارک در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کند.

این روند در حال حاضر است به طور متوسط ​​که فرد بیش از ۲ ساعت در روز در رسانه های اجتماعی می گذراند. نوجوانان به طور متوسط ​​۹ ساعت است.

رسانه های اجتماعی در هر کاری که از مدرسه انجام می دهند ، کار ، سرگرمی ، پیوند با دوستان ، یکپارچه شده اند.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

رسانه اجتماعی جایی است که مردم در آن قرار دارند. اما آیا مردم آنجا چیزهایی می خرند؟

یکی از ۱۰ دلیل اصلی که مردم می گویند در رسانه های اجتماعی حضور دارند ، خرید محصولاتی است که به آنها تبلیغ می شود. آنها حدود ۳۷٪ از وقت خود را در رسانه های اجتماعی صرف تعامل با محتوای مارک می کنند.

۵۷٪ از هزاره ها می گویند که رسانه های اجتماعی تبلیغاتی را که می بینند بیشتر به آنها مربوط می شود ، ساخته اند. ۴۸٪ از مردم می گویند که آخرین خرید آنلاین خود را به عنوان نتیجه مستقیم تبلیغ فیس بوک انجام داده اند.

اما تنها ۴۵ درصد از بازاریابان فکر می کنند تلاش های رسانه های اجتماعی آنها در حال پرداخت است. قطعاً برخی از برندگان و بازندگان در رسانه های اجتماعی حضور دارند. فقط داشتن یک پروفایل و به اشتراک گذاری مطالب یکبار در یک مدت کافی نیست. شما نیاز به یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی دارید.

وقتی می فهمید که چگونه ROI خود را در تبلیغات رسانه های اجتماعی به حداکثر برسانید ، بزرگ می شوید.

بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی تنها بخشی از بازاریابی دیجیتال است. اما نکته بسیار مهمی است در طول این مقاله ، انواع مختلفی از روشهای بازاریابی آنلاین را بررسی خواهیم کرد. این اهمیت بازاریابی دیجیتال را برای تجارت شما نشان می دهد.
۲. زمینه بازی برای مشاغل کوچک را سطح می دهد

قبلاً دیده اید یک شرکت بزرگ مانند والمارت به شهر می آید و ۱۰۰ فروشگاه تخصصی محلی را از بین می برد. Starbucks می چرخد ​​و مغازه های مادر و پاپ قهوه و شیرینی بسته می شوند.

ما معادل آنلاین این را با آمازون دیده ایم. رقابت با شناخت نام یا میلیون ها نفری که آنها در مدیریت بازاریابی و شهرت قرار داده اند ، دشوار است.

اینجاست که اهمیت بازاریابی دیجیتال به عنوان چراغ امید برای مشاغل کوچک درخشان می شود. برای آجر و ملات ، تجارت الکترونیک و مارک های شخصی یکسان است. بازاریابی دیجیتالی در حقیقت به مشاغل کوچکتر این امکان را می دهد که بتوانند از یک مقام رتبه برتر برخوردار شوند ، مانند مشتری که ما با استفاده از خدمات AdWords از آمازون و لاو کمک کرده ایم.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

۲.چالش های بازاریابان دیجیتال

• گسترش روز افزون کانال های دیجیتال
مصرف کنندگان اغلب از چندین کانال دیجیتال و انواع دستگاه های گوناگون استفاده می کنند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی ها و پروتکل های متفاوتی است. همچنین اهداف و مقاصد مصرف کنندگان هنگام استفاده از ابزار های گوناگون با یکدیگر متفاوت است و این امر باعث پیچیده تر شدن تحلیل رفتار مشتریان برای بازاریابان دیجیتال می شود.
• افزایش چشمگیر رقابت در حوزه دیجیتال مارکتینگ
کانال های دیجیتال در مقایسه با رسانه های سنتی ارزان تر هستند و این امر موجب می شود تا پیاده سازی روش های دیجیتال مارکتینگ تقریبا برای هر نوع کسب و کار با هر اندازه ای، قابل دستیابی باشد. در نتیجه، علیرغم بازار گسترده در این حوزه، جذب مشتریان و جلب رضایت آن ها بسیار مشکل تر شده است.
• افزونگی و انفجار حجم داده ها
مصرف کنندگان حجم زیادی از اطلاعات را در کانال های دیجیتال از خود به جای می گذارند. مدیریت و کنترل تمامی داده ها کاری بسیار دشوار است. شما می بایست در انبوهی از اطلاعات جستجو کنید و مواردی را بیابید که به شما در تصمیم گیری درست کمک کنند.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

۳. بیشتر هدفمند

به عنوان مثال ، هنگامی که تبلیغ یک مجله را اجرا می کنید ، به طور حتم هدف گذاری انجام می دهید. می دانید مخاطبان هدف شما آن انتشارات را خوانده اند یا خیر. شما مقداری کنترل در محل قرارگیری و اندازه آن دارید. شما پیام را در دستورالعمل های ناشر خاص کنترل می کنید.

این تبلیغ ممکن است به ۱ میلیون به علاوه خواننده برسد.

اما چه درصد از این میلیون در واقع هدف شماست؟ یک مجله مد خاص ممکن است دارای جمعیتی ۵۹٪ در سنین ۳۵-۵۵ سال باشد. آنها ممکن است تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. و می دانید که آنها علاقه مند به نوع مد به تصویر کشیده شده در مجله هستند. اما این جمعیتی عظیم است.

یکی از هدایایی که بازاریابی دیجیتال به ما داده است این است که می توان جمعیتی عظیم را منتشر کرد. آنها را به گروه های بسیار هدفمند تبدیل کنید تا در نوع خاصی از فرد متمرکز شوند.

آن شخص کیست؟ این شخص به احتمال زیاد آنچه را می فروشد خریداری می کند.

وقتی در این سطح هدفگذاری می کنید ، تبلیغی را ایجاد می کنید که به بازار هدف شما بسیار مرتبط باشد. از آنجا که بسیار مرتبط است ، به سطحی متصل می شود که تبلیغات عمومی تر نتواند.

این ارتباط به آن توانایی نفوذ در تصمیمات را می دهد. شما این کار را بدون آزار دادن تکنیک های تبلیغات سنتی انجام می دهید. شما در طی مدت یک ماه هزاران بار تبلیغ مشابه را نشان نمی دهید. یا قطع برنامه بارها و بارها شخص.

بنابراین ، با بازاریابی دیجیتال چه نوع هدفگذاری امکان پذیر است؟ احتمالاً تعجب خواهید کرد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

بیایید به عنوان مثال به تبلیغات جستجو بپردازیم. این شامل AdWords است. در این شکل از دیجیتال مارکتینگ ، افرادی را انجام می دهید که در Google جستجو می کنند. نتایج جستجو در حال حاضر حدود ۶۴٪ از ترافیک وب سایت در اینترنت را شامل می شود.

برای مشاغلی که تمرکز زیادی روی SEO (بهینه سازی موتور جستجو) دارند ، حتی ۸۰٪ از ترافیک از نتایج جستجو به دست می آید.

جستجو در تبلیغات ، با نام مستعار PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) به شما امکان می دهد خود را در نزدیکی بالای جستجوها قرار دهید. این حتی اگر این جایی نیست که وب سایت شما به صورت ارگانیک ظاهر شود.

با تبلیغات جستجو ، می توانید افراد با مشخصات بسیار مشخصی را هدف قرار دهید:

  • چالش
  • هدف
  • حرفه
  • سطح تحصیلات
  • رفتار خرید
  • و بیشتر

این کار را با مناقصه در نمایش داده شدگان جستجو که نشان دهنده این اهداف خاص است ، انجام دهید. برای تبدیل آن ترافیک ، تبلیغات و صفحات فرود در اطراف آنها ایجاد کنید.

تبلیغات رسانه های اجتماعی به طور مشابه به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را محدود کنید از داده هایی که در مورد کاربران خود جمع کرده اند استفاده کنید. به عنوان مثال به فیس بوک بگویید که فقط تبلیغ خود را با افرادی که دارای رفتار ، علاقه ، موقعیت مکانی یا سایر شناسه های اخیر خاص خود هستند ، نشان دهد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ

۴.با نحوه خرید امروزه مردم هماهنگ است!

۸۸٪ از مردم بررسی های آنلاین را بخش مهمی از تصمیم خرید می دانند.۲۳٪ از مردم پس از مطالعه یک بررسی خوب از مشاغل شما بازدید می کنند.

 

متوسط ​​آمریکایی بیش از ۲۴ ساعت در هفته در اینترنت می گذرد. برای هزاره ها و ژنرال Z ، ۱۰ ساعت در روز عادی است. این شامل وقت اینترنت در محل کار و مدرسه است.

۴۷٪ از هزاره ها و Gen X تلویزیون سنتی را تماشا نمی کنند. و ۲۲ میلیون نفر تا پایان سال گذشته کابل خود را لغو کرده بودند. فروش مجله و روزنامه ها با نرخ حدود ۱۶٪ در سال ادامه دارد.

اما در طرف دیگر این ، هر سال بیش از ۱ تریلیون جستجوی آنلاین انجام می شود. گوگل سهم هیولا را با ۳.۵ میلیارد از این نمایش داده شد. هر روز ۸ میلیارد فیلم در فیس بوک مشاهده می شود که بیشتر آنها از مشاغل است.

در واقع ، اکثر مصرف کنندگان اکنون تمایل دارند به دنبال محصولات ، خدمات یا هر چیز دیگری که می خواهند بصورت آنلاین باشند. بیشتر آنها بی تاب هستند و از ۵ صفحه اول نتایج جستجو فراتر نمی روند. بنابراین ، نباید فقط با حضور آنلاین متوقف شوید. شما باید از رقبای خود جلوتر باشید.

به این ترتیب SEO برای تجارت شما کار می کند. اگر وب سایت شما بهینه سازی شده باشد ، هر زمان که یک کلمه کلیدی مربوط به برند شما را جستجو کرد ، توسط کاربران کشف می شود.

از رستورانها گرفته تا پزشکان گرفته تا نرم افزار حسابداری گرفته تا کالاها ، روند فروش مدرن بصورت آنلاین آغاز می شود.

این که آیا این یک دوست است که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است ، نتیجه جستجوی جستجو یا خبرنامه ایمیلی است که در صندوق ورودی آنها دریافت کرده است ، همه چیز از اینجا شروع می شود. هرچه تجارت شما با تجربه آنلاین مشتری آسانتر باشد ، به راحتی رشد کسب و کار خود را انجام می دهید.

شما نیاز به حضور آنلاین دارید تا با اکثریت قریب به اتفاق مشتریان مرتبط باشید. اهمیت بازاریابی دیجیتال در این است که آن حضور را به شما ارائه می دهد.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ | پیشرفت کسب و کار شما با دیجیتال مارکتینگ
1 از 1 رای
اهمیت دیجیتال مارکتینگ | پیشرفت کسب و کار شما با دیجیتال مارکتینگ

نویسنده

کد نویسان جوان
رسالت ما کمک به موفقیت هرچه تمام تر شماست ، کد نویسان جوان

9 + هفت =