شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

سبد خرید

قوانین استفاده و شرایط پذیرش محصول

قوانین برای هر دو خریدار و فروشنده و یا هر کاربر دیگری که به هرنحو از خدمات کد نویسان جوان استفاده می نماید تعریف نموده و آگاه میکنیم.

 

قوانین خریداران :

هر محصول خریداری شده فقط برای استفاده یک نفر است ….

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان کد نویسان جوان بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید.

توجه داشته باشید محصولاتی که توسط فروشنده طراحی نشده و از مارکت های جهانی خریداری شده اند صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی (راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند می باید توسط طراح اصلی رفع شوند و تا رفع این مشکلات می باید منتظر انتشار نسخه بروزرسانی توسط طراح اصلی محصول باشید.

قابل ذکر است پشتیبانی محصولات توسط فروشندگان به صورت لحظه ای نبوده و فروشندگان برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی با قابلیت پیگیری توسط مدیران سایت کد نویسان جوان ، حتما از سیستم پشتیبانی تیکت کمک بگیرید.

نکته: سایت کد نویسان جوان صرفا زیرساخت های لازم جهت فروش و پشتیبانی را در اختیار کاربران قرار داده و مسئولیت نظارت بر محصولات ارائه شده و کیفیت خدمات ارائه شده به خریداران را بر عهده دارد و هیچگونه مسئولیتی در قبال پشتیبانی محصولات بر عهده ندارد. همچنین به جهت حمایت از حقوق خریداران، الزاماتی برای فروشندگان لحاظ شده است که در صورت بروز هرگونه مشکل یا عدم دریافت پاسخ می توانید با استفاده از بخش گزارش در سیستم پشتیبانی تیکت نسبت به ارسال گزارش به مدیران سایت اقدام کنید.

 

قوانین فروشندگان :

پنل حرفه ای

با ثبت در سایت کد نویسان جوان و فعال سازی حساب فروشندگی خود پنل فروشندگی سایت در اختیارتان قرار میگیرد! و با بارگذاری محصولتان در این پنل به راحتی محصول خودتان را روانه بازار کنید!

سهم شما از هر فروش

سهم شما از هر فروش ۸۰ درصد میباشد و درآمد شما بدون مالیات و هزینه های اضافی پرداخت میشود!

تسویه آنی

تسویه حساب به موقع و آنی با فروشندگان با حداقل مبلغ ۵۰ هزار تومان.شما به راحتی میتوانید با گزینه تسویه حساب در پنل فروشندگی خود موجودی را تسویه نمایید!

نوجه
– فروشنده مسئول پشتیبانی کامل از محصول خود است برای انتشار محصول خود می
بایست درون پکیج پروژه در فایل آموزش راه اندازی اطلاعات تماس ( ایمیل یا
آی دی پیام رسان ها یا شماره تماس ، یکی از سه مورد کفایت می کند ) را
بگنجاند

خدمات و پشتیبانی

۱- با توجه به بند ۱-۰ مندرج در بخش ویژگی ها و استاندارد ها صراحتا اورده شده است که ناشر پروژه ( فروشنده ) موظف به ارائه پشتیبانی کامل از محصول خود به خریداران است. کلیه پشتیبانی ها در بخش ” نظرات و دیدگاه ها “در صفحه همان محصول و همچنین از طریق اطلاعات تماس فروشنده که همراه پکیج دریافتی ارائه می شود صورت می پذیرد ، فروشنده دیدگاه های ثبت شده را با جزئیات کامل در پنل خود در اندروید ریور رویت میکند و موظف است به مشکلات خریداران و سوالات کاربران پاسخ دهد همچنین از طریق راه های تماسی که تعریفکرده است نیز موظف به ارائه خدمات پشتیبانی به کاربر است.

۲ – حق تغییر قوانین و قرارداد : کد نویسان جوان این حق را دارد تا در هر زمان قوانین و قرارداد و ضمائم آن را تغییر دهد، ما سعی میکنیم تغییرات قانون را در پنل کاربری کاربران اطلاع رسانی کنیم اما هیچ مسئولیتی درقبال اطلاع رسانی نداریم و کاربر موظف است قوانین را به صورت مداوم برای اطلاع از تغییرات جدید مطالعه نماید.

تبصره ۱ –
بعد از ۴۸ ساعت پس از تاریخ هر تغییر قوانین درصورتی که کاربر به فعالیت خود ادامه داد به عنوان رضایت و پذیرش کامل قوانین تلقی می گردد.

۳ – ارائه پشتیبانی :
پشتیبانی الزامی ترین و اساسی ترین استاندارد قانونی تعریف شده در قوانین کد نویسان جوان است که با مشی حمایت دوجانبه وضع شده است که با حمایت از خریدار و در نظرگرفتن و حمایت از حقوق فروشنده تعریف شده است . طبق تعریف آن در بند قانونی با عنوان تعاریف شرح داده شده که شامل ارائه پاسخ علمی ، مستند و منطقی به سوالات و مشکلات خریداران و رسیدگی تمام و کمال به آنها حین راه اندازی محصول است که خریدار در حین راه اندازی در صورت وجود ابهام یا سوال آن را از طریق دیدگاه های همان محصول با فروشنده محصول مطرح می نماید و فروشنده موظف به ارائه پاسخ و حل مشکل خریدار است.

  • تبصره۱ –  در صورت ارائه خدمات پشتیبانی ناقص و یا عدم اعتنا به پشتیبانی محصول و عدم پاسخ گویی در بیش از ۴۸ ساعت ، کد نویسان جوان حق دارد بعد از اخطار (برای یک محصول / برای محصولات مختلف ) جریمه ای برای توسعه دهنده در نظر گیرد که شامل کسر درصدی  از موجودی حساب توسعه دهنده در پنل توسعه دهنده یا توقف فروش محصول تا کسر جریمه در صورت کم بودن موجودی حساب کاربری به منظور جبران خسارات انتقال تجربه منفی خریداران است. در موارد خاص و تخلف گسترده حساب فروشنده را بنا به صلاح دید به صورت موقت تعلیق و برای رفع تعلیق مبلغ ۴۰ هزارتومانبه عنوان جریمه را با توجه به خسارات وارده از حیث انتقال تجربه منفی به خریداران  از توسعه دهنده دریافت و فروشنده موظف می باشد تا پشتیبانی فروش جاری خود را انجام دهد  و پس از آنکد نویسان جوان می تواند حساب وی را مجددا رفع تعلیق کند.
  • تبصره ۲ – درصورت بروز هرگونه تخلف سهوی یا عمدی از سوی فروشنده در زمینه فروش محصولات از جمله دور زدن قوانین و نقض همکاری ،ارائه اطلاعات غلط در حساب کاربری مسدود شده و در صورت وجود درآمد در حساب کاربری به دلیل ارائه اطلاعات غلط هویتی و تماس بلوکه خواهد شد و فروشنده قادر نخواهد بود در کد نویسان جوان فعالیتی داشته باشد.
    • بند۱ : با توجه به مفاد تبصره ۱ و ۲ چنانچه حساب کاربری فرد متخلف تعلیق موقت یا دائم شد ، وی اقدام به ایجاد حساب دیگری در کد نویسان جوان کند حساب جدید وی نیز به صورت دائم تعلیق شده و چنانچه تعلیق حساب اولیه وی موقت بوده باشد این تعلیق به دائم تغییر خواهد کرد و غیر قابل برگشت است.
    • تبصره۳ : با توجه به مفاد تبصره ۱ ، ۲ اگر فروشنده نتواند به مشتری پشتیبانی طبق قوانین ارائه دهد موظف است ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت کاری مبلغ خرید کاربر را به کاربر بازپرداخت کند که این استرداد وجه با کسر سهم فروش کد نویسان جوان صورت می پذیرد.
    • بند ۱ : در صورتی که فروشنده ظرف مدت ۴۸ ساعت کاری مبلغ را به خریدار با توجه به عدم پشتیبانی مسترد نکرد محصولی که فروش آن مورد تخلف عدم پشیبانی صحیح واقع شده به حالت توقف فروش تغییر وضعیت داده میشود.
    • بند ۲ : در صورتی که فروشنده اعتنایی به بازپرداخت وجه ننمود و پاسخی به تماس ها از سمت مارکت در بیش از ۷۲ ساعت کاری نداد حساب کاربری وی به صورت دائم متوقف می شود و امکان بازگشایی آن تنها در صورت بازپرداخت وجه خریداری شده به مشتری و همچنین امضای تعهد کتبی ارسالی از سمت مارکت جهت تضمین رفتار در راستای قانون و عدم تکرار ارائه مسائل مربوطبه عدم پشتیبانی یا پشتیبانی ناقص است.

تشدید برخورد در صورت تکرار مجدد :

فروشندگان باید توجه داشته باشد که بنا بر تعهد و شرایط فعالیت در کد نویسان جوان نمیتوانند پشتیبانی محصول را رها کرده و یا به آن اعتنایی نداشته باشند زیرا در این صورت امکان فعالیت در کد نویسان جوان وجود نخواهد داشت و کلیه مواردی که بعنوان جریمه در نظر گرفته شدند تنها به منظور حفظ  چهارچوب تعهد کیفی ( SLA ) و ایجاد یک استاندارد مشخص و ثابت است. لذا موارد زیر به
عنوان تشدید جرائم لازم به ذکر است :

  • تبصره ۱ :در صورتی که حساب فروشنده به دلیل تاخیر بیش از ۴۸ یا ۷۲ ساعت کاری در پاسخ گویی به درخواست های پشتیبانی و سوالات پیش از خرید و بعد از خرید کاربران یک بار معلق شد و با امضای تعهد مذکور مجددا بازگردید یا طبق مفاد بالا مبلغی از حساب وی بلوکه شد ومجددا تخلف از سمت فروشنده رخ داد کد نویسان جوان می تواند حساب کاربر را با درآمد های ایشان به صورت کامل بلوکه نماید و فروشنده دیگر نخواهد توانست در مارکتکد نویسان جوان فعالیتی به عنوان فروشنده داشته باشد. در این شرایط فروشنده موظف است مبلغ خریداری شده که با کسر سهم فروشکد نویسان جوان میباشد را به خریدار در کوتاه ترین زمان ممکن و حداکثر ۴۸ ساعت کاری مسترد کند . طبیعی است در صورت عدم اعتنا به بازگردانی وجه خریداری شده به خریدار مارکت این حق را دارد ، از سوی خود و یا از سوی خریدار علیه فروشنده متخلف در دستگاه قضایی کشور طرح دعوا نماید و پیگیر خسارات وارد به مارکت شود خریدار نیز میتواند با طرح دعوا در دستگاه قضایی کشور پیگیر حقوق تضییع شده خود گردد . در این مورد مارکت کلیه همکاری لازم را با خریدار به عمل خواهد آورد.

قطع همکاری با فروشنده :

درصورتی که به هر دلیلی کد نویسان جوان یا فروشنده همکاری خود را با یکدیگر قطع نمودند محصولات موجود در حساب کاربری فروشنده بعد از قطع همکاری به
حالت توقف فروش تغییر وضعیت پیدا می کند.

  • تبصره ۱ :درصورتی که فروشنده دیگری محصول مشابه ای را فارسی سازی و راستچین نموده باشد و یا محصول را به صورت اختصاصی طراحی و توسعه داده باشد با بررسی از سمت کد نویسان جوان و بررسی صلاحیت فروشنده جدید به منظور احراز صحت فارسی سازی توسط فروشنده ویا صحت ارائه کامل محصول از سوی آن فروشنده و صلاحیت در ارائه پشتیبانی مطلوب ازسوی آن فروشنده ، محصول مشابه جدید جایگزین محصول تعلیق شده می گردد.

محصول کپی از سایت های ایرانی
فروش محصول کپی از سایت های ایرانی در سایت کد نویسان جوان یا حتی به صورت رایگان که صاحب اثر آن شخص دیگری میباشد جرم بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت و در صورت مشاهده پنل فروشندگی کاربر بسته خواهد شد. (فورش سورس هایی که از سایت های خارجی مانند گیت هاپ دانلود شده و توسط خود شما فارسی سازی شود بلامانع است و میتوانید برای فروش در کد نویسان جوان ارسال کنید). – محصولات ارائه شده باید کاملا فارسی و میبایست محصول خود شما یا نسخه خریداری شده پریموم و لاینسس شده از مارکت های غیرایرانی باشد. در غیر اینصورت میبایست در صورت ارائه یک محصول از شخص / گروه / شرکت تابع ایران از ایشان اجازه نامه کتبی ارائه شود.
پیشنمایش محصول
محصول غیر رایگانی که برای فروش گذاشته میشود باید پیشنمایش (به صورت فایل یا زنده ) داشته باشد تا کاربر با دقت کامل محصول را خریداری کند.
متن
۱- توضیحات محصول میبایست نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی طولانی باشد . متن توضیحات میبایست حداقل ۳۵۰ کلمه و به صورت گویا و واضح باشد و ویژگی های محصول را به صورت کامل شرح دهد .
۲- در متن علاوه بر تکمیل فرم مشخصات محصول حتما باید اشاره کنید این آموزش / سورس / ابزار برای کدام محیط توسعه است.
۳- در متن توضیحات و یا همان صفحه محصول میبایست در زمان ارسال محصول در فرم یک پیشنمایش برای محصول خود ارائه دهید.
۴- در متن محصول حتما می بایست یک الی دو عدد تصویر بارگزاری کنید.
تبصره ۱ – برای اپلیکیشن و بازی ها میبایست بیش از ۲ اسکرین شات ارسال کنید.
تبصره ۲ – در صورتی که محصول شما آموزش است حداقل ۱ تصویر کفایت میکند.
تبصره ۳ – تصویر میتواند از خود محصول باشد یا ویژگی های کلیدی آن را به صورت تبلیغاتی شرح دهد
۵- در صورتی که محصول شما لایسنس های مختلفی دارد می بایست شرح امکانات هر لایسنس در متن موجود باشد.

 

استرداد وجه تا ۷ روز

ضمانت بازگشت وجه هفت روز است و از تاریخ پرداخت فاکتور محاسبه می شود.

تسویه حساب با فروشندگان

تسویه حساب با فروشندگان بعد از ثبت درخواست واریز در داشبورد فروشندگی خود حداکثر پس از ۷۲ ساعت کاری از سمت کد نویسان جوان  تسویه خواهد شد .برای ثبت درخواست تسویه باید حداقل ۵۰ هزارتومن فروش داشته باشید