تاثیر وبلاگ بر سئو ، با ساخت وبلاگ سایت شما شگفت انگیز خواهد شد !

اگر تا به حال سایتی برای خود طراحی کرده باشید یا اینکه سایتی را برای شما طراحی کرده باشند و شما با زمینه طراحی سایت آشنایی نسبی داشته باشید، شاید گاهی به این فکر افتاده باشید که سئو سایت خود را بالا ببرید و رتبه خود را در گوگل ارتقا ببخشید. یکی از راه هایی که در بالا بردن سئو سایت تاثیر گذار است ایجاد بلاگ (وبلاگ) درون سایت است.
اما باید در تولید وبلاگ در سایت خود نکات لازم را رعایت نمایید تا نتیجه عکس نگیرید! وجود وبلاگی که مطالب قوی و مفید داشته باشد و مرتب به روز رسانی شود باعث می شود رتبه سایت شما بالا رود. لینک دهی به سایت اصلی در وبلاگ نیز باید به درستی رعایت شود.
اگر مطالب وبلاگ جامع و کاربردی باشد کاربران از سایت شما نیز بازدید کرده که روی سئو سایت بسیار تاثیر گذار است. بهتر است با وبلاگ خود همانند سایت رفتار کنید. مثلا دسته بندی مطالب را منظم انجام دهید. محتوای جدید تولید کنید و از ایجاد مطالب تکراری بپرهیزید.
 
داشتن وبلاگ قوی باعث بالا رفتن بسیار بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه افزایش مشتریان می گردد. وبلاگ تاثیر مستقیم بر روی سئو و بهینه سازی وب سایت دارد و گوگل با توجه به مطالب مفید و سودمند آن رنک بهتری برای وب سایت در نظر می گیرد. در حقیقت داشتن وبلاگ قوی یکی از مهترین تاکیدات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. وبلاگ قوی به وبلاگی می گویند که:

  • مطالب مفید و سودمند در زمینه شغلی مورد نظر در اختیار کاربران قرار دهد
  • مطالب حتی المکان جامع و کامل باشد به طوری که تمامی موارد بحث را تحت پوشش قرار دهد
  • کیفیت مقاله بسیار مهم بوده و بهتر است در مورد مقالات وب سایت به تمرکز خود را بر روی کیفیت مقاله قرار دهید
  • به صورت دوره ای می بایست در وبلاگ مقالات جدیدی بارگذاری گردید به عنوان مثال هفته ای یکبار

وبلاگ

افزایش ترافیک ورودی به سایت شما

شما با ایجاد وبلاگ برای وبسایت خود می توانید ورودی های بیشتری را از گوگل به سمت سایت خود هدایت کنید که این مهمترین چیز در ایجاد وبسایت شما می باشد که همیشه باید به آن توجه کنید. سایت بدون کاربر به معنای عدم وجود آن سایت می باشد.

افزایش سئوی سایت

با  قرار دادن مطلب در سایت خود، شما می توانید صفحات بیشتری از سایت خود را در گوگل ثبت کنید و تاییدیه ی سایت شما بیشتر شده و در موتور های جستجو بالاتر دیده خواهید شد.
 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !