شما این محصولات را انتخاب کرده‌اید

سبد خرید

اهمیت ایمیل مارکتینگ
شناسه خبر: 8322
بازدید: 116

۶ دلیل اهمیت ایمیل مارکتینگ که برای کسب و کار آنلاین شما مهم است !

“بیش از ۳۴٪ از مردم در سراسر جهان از ایمیل استفاده می کنند. این حدود ۲.۵ میلیارد نفر است پیش بینی می شود طی ۲ سال آینده به ۲.۸ میلیارد کاربر ایمیل افزایش یابد. بله ، ایمیل محبوب است. گروه Radicati ، که به آن اطلاعات رسیده است ، همچنین تصور می کند که جهان روزانه حدود ۱۹۶ میلیارد ایمیل ارسال می کند. از میان این ۱۹۶ میلیارد ایمیل اکثریت ۱۰۹ میلیارد ایمیل تجارت است.

بیایید به سادگی بازاریابی نامه الکترونیکی روشی پر جنب و جوش و قدرتمند برای برقراری ارتباط با افراد است. آن را به خانه بیاورید ، در مورد تجربیات خود فکر کنید. آیا شما حتی کسی را می شناسید که آدرس ایمیل ندارد؟ احتمالاً هر هفته تعدادی ایمیل HTML دریافت می کنید (مطمئناً این کار را می کنم). شما آنها را می خوانید ، از آنها الهام می گیرید و حتی منتظر موارد بعدی خواهید بود. ایمیل بخش بزرگی از زندگی ما است.

اهمیت ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیل نیز روشی بسیار شخصی برای دستیابی به مشتریان هدف شما است. پیام های دوستان و خانواده شما در کنار به روزرسانی های ایمیل از شرکت شما نشسته اند. به همین دلیل بازاریابی ایمیل هنگام شخصی سازی بهتر است. ایمیل می تواند متناسب با اقدامات مشتری تنظیم شود به گونه ای که هر ارتباطی با علاقه آنها مرتبط باشد. می توانید موضوعاتی مانند تغییرات در شرکت خود ، پیروزی ها را پوشش دهید ، از مشتری خود بازخورد بخواهید – این لیست تقریباً بی پایان است. با ۲.۵ میلیارد کاربر ، ایمیل به جایی نمی رود.

هنوز فکر کردن برای ایمیل مارکتینگ چیزی برای شرکت شما نیست؟ بگذارید ۶ دلیل برای شما نشان دهد که بازاریابی پست الکترونیکی کانالی است که نباید از آن نادیده بگیرید.

۱. موثرتر از رسانه های اجتماعی (برای کسب مشتری)

با ما اشتباه نکنید ، رسانه های اجتماعی یک عنصر بسیار مهم در استراتژی بازاریابی در هر تجارت است. رسانه های اجتماعی کانال بسیار خوبی برای تعامل با مخاطبان خود و تقویت روابط شخصی شما با آنها است. و به همین دلیل ، این اولین گام مهم برای رسیدن به هدف نهایی شما – تبدیل است.

اما وقتی نوبت به تبدیل افراد به اعضای ، مشتریان یا هواداران می رسد ، بازاریابی از طریق ایمیل راهی است که باید انجام شود.

یک مطالعه توسط “کاستورا” از سال ۲۰۱۳ نشان داد که کسب مشتری از طریق بازاریابی ایمیلی در چهار سال قبل از سال ۲۰۱۳ چهار برابر شده است. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی در حال حاضر تقریباً ۷٪ کل خرید مشتری را که بصورت آنلاین اتفاق افتاده است ، به خود اختصاص داده است.

اهمیت ایمیل مارکتینگ

۲. اقتصادی و مقرون به صرفه

این آسان ، موثر و ارزان است. بازاریابی از طریق ایمیل به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا به تعداد زیادی از مصرف کنندگان با نرخ تقریباً هیچ چیزی برای هر پیام برسند.

برای صاحبان مشاغل کوچک با بودجه ، این امر باعث می شود انتخاب بهتری نسبت به کانال های سنتی بازاریابی مانند تلویزیون ، رادیو یا پست مستقیم انجام شود. لازم نیست حرف ما را برای این حرف بزنید. یک مطالعه مشترک از Shop.org و تحقیقات فارستر نشان داد که ۸۵٪ از فروشندگان آمریکایی بازاریابی از طریق ایمیل را یکی از مؤثرترین تاکتیکهای خرید مشتری می دانند.

حتی با وجود انفجار انواع فناوری های جدید و شبکه های اجتماعی ، بازاریاب ها به ایمیل خود باز می گردند.

متوسط ​​ROI در هر ۱ دلار در هزینه تبلیغات

دلیل آن مشخص است – برای ده سال پیاپی ، ایمیل کانال ایجاد بالاترین ROI برای بازاریابان است. طبق تحقیقات VentureBeat و همچنین انجمن بازاریابی مستقیم (DMA) ، برای هر ۱ دلار هزینه شده ، بازاریابی از طریق ایمیل ۴۰ ROI در ROI تولید می کند.

در مقایسه با تلاش های بازاریابی سنتی که در آن چاپ ، هزینه پستی و غیره می تواند هزینه های زیادی را برای فعالیتهای مستقیم پست الکترونیکی شما بپردازد. با ایمیل ، شما هنوز هم می توانید تصاویر دیگری را با مزیت اضافه شده از داشتن اطلاعات پیگیری فوراً با یک کلیک در وب سایت خود ، ایجاد کنید.

شاید به همان اندازه مهم ، با حفظ صحیح یک لیست ایمیل ، مزایای هزینه را افزایش می دهد و ROI از طریق روابط نزدیک تری که با گیرندگان برقرار می کند. شما همراه با نرخ پاسخ بالاتر که بازاریابی ایمیلی را جذب می کند ، بنابراین ، شما سریعتر و با هزینه واحد کمتری پاسخ مثبت می گیرید! موقعیت برد – برد!

اهمیت ایمیل مارکتینگ

 

۳. شخصی و قابل تنظیم

در بازاریابی ایمیلی ، آنچه شما واقعاً انجام می دهید این است که مخاطبان خود را به لیست ها تقسیم کنید و ارسال هر لیست به یک پیام الکترونیکی متناسب که با خواننده شما طنین انداز است و می تواند برای آنها چیزی با ارزش ارائه دهد (ایمیل های تقسیم شده و هدفمند ۵۸٪ از کل درآمد را مطابق با به گفته کمپین مانیتور ، به DMA ، و بازاریابانی که از کمپین های تقسیم شده استفاده می کنند ، ۷۶۰ درصد از درآمد را افزایش داده اند.

وقتی برای یکی از کانالهای رسانه اجتماعی خود پستی می نویسید ، به طور کلی مخاطبان خود را خطاب می کنید (“ما به همه طرفداران ما می خواهیم بگوییم ..”).

اما با استفاده صحیح از نرم افزار بازاریابی ایمیل خود ، این امکان را به شما می دهد تا افراد را به صورت جداگانه با نام خطاب کنید ، موضوعات خاصی را فقط برای اعضای خاص لیست خود تقسیم کنید و در نهایت به صورت خصوصی وارد صندوق ورودی شخصی خود شوید.

براساس تحقیقات از کمپین مانیتور ، ایمیلهایی با خطوط موضوعی که نام گیرنده را درج می کند ۲۶٪ بیشتر باز می شوند.

eConsultancy حتی تا آنجا پیش می رود که ۷۴٪ از بازاریابان می گویند شخصی سازی هدفمند باعث افزایش جذب مشتری می شود.

ایمیل لازم نیست که اسپم باشد – و هرگز نباید باشد! می توان آن را با فکر و اندیشه برای ایجاد وفاداری و اعتماد به نفس در برند خود استفاده کرد.

بازاریابی ایمیل برای ایجاد روابط با آینده نویسان ، رهبران ، مشتریان فعلی و حتی مشتریان گذشته بسیار مهم است زیرا این امکان را به شما می دهد تا مستقیماً با آنها صحبت کنید ، در صندوق پستی آنها ، در زمانی که برای آنها مناسب باشد. دوستانه و دوست داشتنی باشید.

اگر پیام خود و گیرنده خود را با عاقلانه انتخاب کرده اید ، به فضای آنها حمله نمی کنید.

اهمیت ایمیل مارکتینگ

۴ .عمل گرا

این که آیا شما متوجه آن هستید یا نه ، همه آموزش دیده اند که با یک ایمیل بطور مستقیم ، رو به جلو ، با کلیک ، ورود به سیستم یا حتی خرید مستقیم ، کاری انجام دهند.

بهش فکر کن!

پست الکترونیکی ماهیتاً معامله ای است و می توانید از آن برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید و در نهایت رانندگی کنید.

به عنوان یک کل استراتژی بازاریابی و راه اندازی کسب و کار کوچک خود ، به طور کلی ، استفاده از ایمیل به شما امکان می دهد تا نتایج فوری را مشاهده کنید.

این بدان معناست که نه فقط خبرنامه ها را ارسال می کنید بلکه از اتوماسیون ایمیل نیز بر اساس محرک های مشتریان استفاده می کنید.

ایمیل های معاملاتی دارای ۸ برابر باز و کلیک بیشتر از هر نوع ایمیل دیگر است و طبق تجربیات می تواند ۶ برابر درآمد بیشتر ایجاد کند.

 ایمیل مارکتینگ

۵. قابل اندازه گیری

در بازاریابی ایمیل هیچ گونه حدس و گمان وجود ندارد. هنگامی که از هر نرم افزاری بازاریابی ایمیل استفاده می کنید ، می توانید پیگیری کنید چه کسی ایمیل خود را باز کرده است ، روی چه پیوندهایی کلیک شده است ، و چند نفر مشترک نیستند.

می توانید به راحتی تصویری از عملکرد کمپین های ایمیل خود تهیه کنید ، تنظیماتی انجام دهید و اثربخشی خود را بهبود ببخشید. معیارهای بازاریابی ایمیل مهم است که به عنوان یک کل استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را یادآوری و اندازه گیری کنید.

اگر می خواهید بدانید که فعالیتهای ایمیل شما با سایر افراد صنعت شما چقدر موفقیت آمیز است ، توسط ثابت تماس به نمودار زیر نگاه کنید:

ثابت تماس با میانگین نرخ باز و کلیک در پست الکترونیکی توسط صنعت

تقریباً کلیه ارائه دهندگان خدمات مهم ایمیل (ESP) این نوع آماری را ارائه می دهند. موارد دیگر عبارتند از GetResponse ، و موردی که ما از آن استفاده می کنیم. MailChimp.

بسیاری از نرم افزارهای بازاریابی ایمیل امکان آزمایش اسپلیت ایمیل های شما را فراهم می کنند. از آنجا که آزمایش A / B از طریق نامه مستقیم انجام می شود ، ناگفته پیداست که آزمایش A / B در کمپین های بازاریابی ایمیل شما ضروری است.

آزمایش A / B می تواند ثروت زیادی از داده های مربوط به مشترکان شما را نشان دهد. آیا آنها به طور کلی به خطوط موضوعی وسوسه انگیز مانند “رایگان” ، “۲۰٪ تخفیف” یا “اکنون در فروش” پاسخ می دهند؟ یا ، آیا آنها بیشتر برای معرفی نرم تر باز هستند ، شاید آنها را از آنچه در ایمیل شما انتظار دارند آگاه کند. همه این موارد را می توان مورد آزمایش ، اندازه گیری ، آموختن و بهبود قرار داد.

اهمیت ایمیل مارکتینگ

۶. دستگاه تلفن همراه به افراد اجازه می دهد تا ایمیل خود را مرتباً بررسی کنند

از آنجا که دستگاه های تلفن همراه بسیار رایج شده اند ، مردم همیشه در هنگام مسافرت با دفتر خود ، در اتاق انتظار در مطب پزشک ، فروشگاه های مواد غذایی ، همه جا ، ایمیل های خود را چک می کنند.

برخی تصور می کنند با افزایش روزافزون سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، ایمیل باید فراموش شود و ممکن است به سمت آن سوق داده شود.

فعالیتهای روزمره در تلفنهای هوشمند و جداول (۱)

یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ از Exacttarget گزارش داد که ۹۱٪ از افراد از تلفن های هوشمند برای دسترسی به ایمیل خود استفاده می کنند. این در مقایسه با ۷۵٪ افرادی است که از تلفن های هوشمند خود برای شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. استفاده نکردن از ایمیل به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما به این معنی است که شما در یک کانال که اکثریت جهان از آن استفاده می کنند گم شده اید!

اگر ما می توانیم این کار را انجام دهیم ، شما می توانید! با چند مرحله ساده شروع کنید و بدانید که چرا بازاریابی ایمیل در استراتژی بازاریابی اینترنتی در تجارت کوچک شما مهم است.

لیست افرادی را که می خواهند از شما بشنوند ، بیرون بیاورید (به خاطر داشته باشید که نمی خواهید Spammer شوید!) ، از یک سرویس ایمیل استفاده کنید که کار می کند ، یک پیام ایمیل حیله گر بنویسید که دوستانه و مفید باشد و ضربه بزنید. !

نویسنده

کد نویسان جوان
رسالت ما کمک به موفقیت هرچه تمام تر شماست ، کد نویسان جوان

5 × چهار =