آموزش ویدیویی خروجی گرفتن apk در اندروید استودیو

آموزش ویدیویی کامل و ساده خروجی گرفتن apk در اندروید استودیو :

چرا APK؟

فایلهای APK قابل انتشار با سایر فایلهای APK متفاوت هستند. اگر می خواهید برنامه خود را در فروشگاه Google Play منتشر کنید ، باید مطمئن شوید که برنامه Android شما دارای یک فایل APK قابل انتشار است. با تعجب متوجه خواهید شد که ایجاد یک فایل APK قابل انتشار بسیار پیچیده نیست. فقط این دستورالعمل ها را دنبال کنید:
هنگام تهیه یک برنامه Android ، معمولاً آن را بر روی یک دستگاه فیزیکی یا شبیه ساز اجرا می کنید. اگر می خواهید آن را برای بازخورد خود با شخصی به اشتراک بگذارید ، APK را به اشتراک می گذارید که به راحتی در هر دستگاه Android قابل نصب است.

چگونه می توانید با استفاده از Android Studio یک فایل APK استخراج کنید؟

در منوی Android ، به Build> Build Bundle (s) / APK (s)> Build APK (s) بروید.
Android Studio شروع به ساخت APK برای شما خواهد کرد. پس از اتمام ، پاپ آپ در سمت راست و پایین شما را از اتمام آن مطلع می کند. بر روی دکمه “مکان یابی” در این گفتگو کلیک کنید.
دکمه “find” باید File Explorer را با پوشه اشکال زدایی باز کند که حاوی پرونده ای به نام “app-debug.apk” است.
خودشه. این پرونده را تغییر نام دهید و به اشتراک بگذارید!

توجه
این APK فقط می تواند برای تست استفاده شود. برای استقرار ، باید یک APK امضا شده ایجاد کنید که روند آن کمی پیچیده تر باشد.
شما می توانید گزینه “مجاز منابع ناشناخته” را در تنظیمات دستگاهی که می خواهید APK را نصب کنید فعال کنید.

در ویدیو زیر آموزش خروجی گرفتن apk با کی استور یا همان امضا قرار گرفته است.

مطمئن شوید که کد خود را برای فروشگاه Google Play تهیه کرده اید.
در فهرست اصلی Android Studio ، APK ساخت → ایجاد یک پیام کوتاه را انتخاب کنید.
کادر گفتگوی Generate Signed APK ظاهر می شود. این کادر گفتگو دارای لیست کشویی است که در آن شما یکی از ماژول های پروژه خود را انتخاب می کنید.

روی Next کلیک کنید
در نتیجه ، کادر گفتگوی دیگری Generate Signed APK ظاهر می شود. این کادر شامل یک فیلد مسیر فروشگاه اصلی است.

در ادامه ، فرض بر این است که شما می توانید یک فروشگاه کلیدی را ببینید. (اگر می توانید با دیدن این روش ، می دانیدید که این کار را کردید.)
بر روی دکمه دیدن جدید کلیک کنید.
در فروشگاه جعبه گفتگوی فروشگاه اینترنتی کلید جدید
یک نام و یک مکان برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید. نام کامل مسیر (محل سکونت و نامگذاری) فروشگاه اصلی
قسمت قسمت زیر را مشاهده کنید. یک فروشگاه اینترنتی کلیدی دارای ویژگی و با نام android.jks نامگذاری شده است. آدرس جدید در دایرکتوری به نام / کاربران / barryburd / keystoreservation داده شده است. (در نام یافتن برنامه های اندرویدی

امضای تمام پروژه های اندرویدی خود با همان کلید ایده بسیار خوبی است. Android از کلید به عنوان نوعی اثر انگشت استفاده می کند و به دو برنامه با همان اثر انگشت نیز می توان اعتماد کرد تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هنگامی که دو برنامه دارای کلید یکسان هستند ، می توانید به راحتی این برنامه ها را برای کمک به یکدیگر دریافت کنید.
کادر گفتگوی فروشگاه جدید Key Studio یک دایرکتوری برای شما ایجاد نمی کند. اگر در قسمت Key Store Path مسیر / Users / myUserName / keystores / something را تایپ کنید ، قبل از کلیک بر روی OK ، باید یک فهرست / Users / myUserName / keystores داشته باشید.
در این مرحله ، به درک تفاوت بین یک فایل فروشگاهی کلیدی و یک کلید واحد کمک می کند. نکته کلیدی همان چیزی است که شما برای امضای دیجیتالی برنامه Android خود استفاده می کنید. یک فایل ذخیره سازی کلیدی مکانی برای ذخیره یک یا چند کلید است. به همین دلیل دو گذرواژه را تأمین می کنید – یکی برای پرونده جدید فروشگاه اصلی و دیگری برای کلیدی که قرار است در پرونده اصلی فروشگاه قرار دهید.
گذرواژه‌ها را در قسمت رمز عبور و تأیید وارد کنید.
به خودتان لطف کنید و رمزهای عبور قدرتمندی را ایجاد کنید.
لطفاً به یاد داشته باشید رمزهای ایجاد شده را هنگام پر کردن قسمت های رمز عبور و تأیید به یاد داشته باشید. برای امضای برنامه دیگری باید این گذرواژه‌ها را وارد کنید.
در یک فایل فروشگاه کلیدی ، هر کلید دارای یک اسم است (نام مستعار ، یعنی).
در قسمت Alias ​​یک نام بنویسید.
نام مستعار می تواند هر رشته ای از شخصیت ها باشد ، اما ممکن است بخواهید در هنگام ایجاد یک نام مستعار تصمیم بگیرید که در برابر خلاق بودن تصمیم بگیرید. از فضاهای خالی و نگارشی خودداری کنید. اگر تا به حال یک کلید دوم با نام مستعار دوم ایجاد کرده اید ، مطمئن شوید که املای نام مستعار دوم (و نه تنها سرمایه گذاری آن) با املای اول نام مستعار متفاوت است.
مدت اعتبار پیش فرض (25 سال) را بپذیرید.
اگر در روز سال نو سال 2016 کلید ایجاد کنید ، کلید در روز سال نو در سال 2041 منقضی خواهد شد. سال نو مبارک ، همه! طبق قوانین فروشگاه Play ، باید کلید شما تا مدتی بعد از 22 اکتبر 2033 منقضی نشود ، بنابراین 25 سال از سال 2016 خوب است.
در بخش گواهینامه ها ، حداقل یکی از شش زمینه را پر کنید.
موارد نام و نام خانوادگی ، واحد سازمانی و غیره بخشی از استاندارد X.500 Distinguished Name هستند. احتمال وجود دو نفر با همین نام و کار در همان واحد همان سازمان در همان محل نزدیک به صفر است.
پس از اتمام ، کادر گفتگوی شما شبیه به تصویر بالا است.
تأیید را کلیک کنید
در نتیجه ، کادر گفتگوی Generate Signed APK دوباره ظاهر می شود. این بار بسیاری از قسمتهای کادر برای شما پر شده است.
روی Next کلیک کنید
وقتی این کار را انجام دهید ، یک کادر گفتگوی گذشته Generate Signed APK ظاهر می شود.

در این جعبه نهایی Generate Signed APK ، به پوشه مقصد APK توجه کنید. همچنین ، در لیست کشویی Build Type حتماً Release را انتخاب کنید.
تأخیر نکنید یک APK بسازید!

بالاخره …
در پایان کلیک کنید
Android Studio ارائه می دهد پوشه حاوی پرونده APK براق و جدید شما را باز کند. عالیه! پوشه را باز کنید و با افتخار به کار خود خیره شوید.
اگر Android Studio یک پوشه را باز کند ، و شما یک پرونده APK را در پوشه مشاهده نکنید ، سیستم عامل شما ممکن است مواردی مانند حروف apk را در انتهای نام فایلها پنهان کند.
بالاخره …
در پایان کلیک کنید
Android Studio ارائه می دهد پوشه حاوی پرونده APK براق و جدید شما را باز کند. عالیه! پوشه را باز کنید و با افتخار به کار خود خیره شوید.
اگر Android Studio یک پوشه را باز کند ، و شما یک پرونده APK را در پوشه مشاهده نکنید ، سیستم عامل شما ممکن است مواردی مانند حروف apk را در انتهای نام فایلها پنهان کند.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !