7 قدم اصلی که شما باید برای شروع کسب و کار آنلاین استفاده کنید

7 قدم اصلی که شما باید برای شروع کسب و کار آنلاین استفاده کنید

همه ایده دارند. برخی از این ایده ها ممکن است مناسب و معقول باشند ، در حالی که برخی دیگر احتمالاً چندان خوب نیستند.حتی اگر ایده شما عالی باشد ، تفاوت زیادی بین داشتن ایده عالی و ایجاد یک شرکت نوپا موفق وجود دارد.
آیا آنچه را که برای کارآفرین بودن لازم است ، دارید؟اگر پاسخ شما بله است ، پس باید بدانید که چگونه ایده بگیرید و آن را به یک شرکت نوپا تبدیل کنید.برای کسانی از شما که پیش از این هرگز شغلی را راه اندازی نکرده اید ، می تواند مانند یک کار ارعاب آور به نظر برسد.
من را اشتباه نگیرید – من نمی گویم که شرکت راه اندازی و راه اندازی شرکت شما یک ماموریت آسان برای هر کشش است.این کار سخت ، فداکاری ، پول ، برخی از شب های بی خوابی و حتی برخی از شکست ها را قبل از موفقیت انجام می دهد.
کسب و کار آنلاین
 
71 درصد مشاغل طی 10 سال از کار می افتند.هنگامی که شرکت خود را از زمین خارج کردید ، باید به همان سختی کار کنید تا این کار هر سال ادامه یابد.با بیان گفته ها ، داشتن راهنمای و مجموعه دستورالعمل هایی که می تواند در شروع کار به شما کمک کند ، مفید است. خوشبختانه ، من (یعنی نیل پاتل :/ ) چندین شرکت نوپا مانند Crazy Egg ، Hello Bar و KISSmetrics ایجاد کرده ام.
من خوشحالم که دانش و تجربه خودم را برای کمک به شما در گذراندن این فرآیند به شما کمک کردم تا امور را کمی آسانتر و کمتر استرس زا بدانیم.در حالی که واقعاً صدها قدم برای راه اندازی شرکت خود برداشته اید ، من 7 قدم برتر را که باید برای راه اندازی کار خود در این زمینه بردارید ، کم کرده ام.
ما هر مرحله را به تفصیل تشریح و بحث خواهیم کرد تا شما درک بهتری از آنچه در مورد صحبت می کنم درک کنید.شما می توانید از این راهنما به عنوان نقشه راه اندازی شرکت راه اندازی خود استفاده کنید.
 
کسب و کار آنلاین

1. برنامه کاری برای کسب و کار آنلاین خود تهیه کنید

ایده داشتن یک چیز است ، اما داشتن یک برنامه تجاری مشروع داستان دیگری است.
از افرادی که شرکتهایی را با یک برنامه کاری کامل تکمیل می کنند:

  • 36٪ وام دریافت کردند.
  • 36٪ سرمایه سرمایه گذاری دریافت کردند.
  • 64٪ مشاغل خود را رشد دادند.

از افراد بدون برنامه کاری:

  • 18٪ وام گرفتند.
  • 18٪ سرمایه سرمایه گذاری دریافت کردند.
  • 43٪ مشاغل خود را رشد دادند.

ما در مورد جنبه های مالی راه اندازی شرکت راه اندازی شما به زودی بحث خواهیم کرد ، اما به وضوح ، برای شروع و اداره یک تجارت جدید به پول نیاز دارید.
یک برنامه کاری مناسب ، مزیت قابل توجهی به شما می دهد.بنابراین چگونه می توانید یک برنامه تجاری تهیه کنید؟به زبان ساده ، یک برنامه تجاری شرح کتبی در مورد آینده شرکت شما است.
شما مشخص می کنید چه کاری می خواهید انجام دهید و چگونه می خواهید این کار را انجام دهید.به طور معمول ، این برنامه ها 3 تا 5 سال اول استراتژی تجاری شما را تشریح می کند.برنامه کسب و کار باید اولین چیزی باشد که در لیست شما قرار دارد زیرا شما از آن استفاده خواهید کرد تا برخی از مراحل باقی مانده به شما کمک کند.
 

2. تأمین بودجه مناسب برابی کسب و کار آنلاین

شما نیاز به سرمایه کافی دارید تا خود را از زمین خارج کنید.هیچ شماره جادویی وجود ندارد که در مورد همه مشاغل صدق کند.
هزینه های راه اندازی بدیهی است که از صنعت به صنعت دیگر متفاوت است ، بنابراین ممکن است شرکت شما بسته به شرایط به بودجه کم و بیش نیاز داشته باشد.
برای یک راه اندازی کوچک و پاره وقت ، بدون تجهیزات ، حقوق کارمندان یا نگرانی بیشتر از این ، ممکن است هزینه شما کمتر از 10،000 دلار باشد.سایر سرمایه گذاری ها ممکن است میلیون ها دلار هزینه داشته باشد.منبع اصلی این بودجه چیست؟
تقریباً 565،000 شرکت نوپا هر ماه در ایالات متحده راه اندازی می شوند.به طور متوسط ​​، این مشاغل 78406 دلار جمع می کنند.براساس نمودار فوق ، بخش عمده ای از این پول از جیب کارآفرینان خارج می شود.
هزینه انجام کار بسیار بالاتر از آن است که مردم در ابتدا فکر می کنند.بیایید برای یک دقیقه به برنامه کاری ما برگردیم.کلیه برنامه های تجاری شامل یک برنامه مالی است. این طرح معمولاً شامل موارد زیر است:

  • ترازنامه
  • پیش بینی فروش
  • صورت سود و زیان
  • بیانیه جریان نقدی

82٪ مشاغل به دلیل مشکلات گردش پول شکست می خورند.شما برای استفاده از این صورت های مالی برای تعیین میزان بودجه مورد نیاز برای شروع کار استفاده خواهید کرد.ممکن است کشف کنید که این تعداد به طور قابل توجهی بالاتر از چیزی است که در ابتدا پیش بینی کرده اید.
به عنوان مثال ، من مطمئن هستم که شما شنیده اید که کسی بگوید ، “این یک برنامه عالی را ایجاد می کند” یا “من برای این کار باید برنامه ای تهیه کنم.”
آیا می دانید ساخت یک برنامه موبایل چقدر هزینه دارد؟
 
کسب و کار آنلاین
حتی اگر یک فروشگاه کوچک برنامه را فقط با چند نفر شروع کنید ، احتمالاً هزینه شما در هر جایی از 50،000 تا 100،000 دلار است.و این فقط برای ساختن آن استهزینه اجرای آن یا هزینه های خرید مشتری را شامل نمی شود.نکته ای که من این را مطرح می کنم این است – برای تأمین بودجه مناسب ، باید بدانید که چه میزان پول برای جمع آوری نیاز دارید.
برای یافتن این شماره ، شما باید در برنامه کاری خود تحقیق و پیش بینی مالی واقعی داشته باشید.بیایید بگوییم متوجه می شوید که راه اندازی شما به 100،000 دلار $ نیاز دارد تا از زمین خارج شوید.اگر 100000 دلار ندارید چه می کنید؟ نگران نباشید – رویای شما هنوز مرده نیست.
گزینه های مختلفی دارید ، اما می خواهید با احتیاط همه آنها را وزن کنید تا از پرداخت نرخ بهره انبوه خودداری کنید.
22٪ وام های تجاری به مشاغل کوچک می رود. اکثریت قریب به اتفاق وام های تجاری برای شرکت های بزرگی است که قبلاً تأسیس شده اند.دلیل وجود این تعداد کم است.
کمتر احتمال دارد که بانکها مبلغ زیادی به شرکتهای جدید بدون درآمد و دارایی بدهند تا به طور پیش فرض در آن فعالیت کنند.به همین دلیل بودجه دوم برای تأمین منابع مالی در گرافیک منابع تأمین مالی که ما قبلاً به آنها اشاره کردیم و بحث کردیم ، ماندگار شد.
بنابراین اگر نمی توانید از طریق بانکی پول دریافت کنید ، یا فقط می توانید بانکی را پیدا کنید که نرخ بهره ظالمانه به شما ارائه دهد ، گزینه های دیگر چیست؟
سرمایه گذاران را پیدا کنید
سرمایه گذاران می توانند:

  • دوستان
  • خانواده
  • سرمایه گذاران فرشته (از اونایی که خدا فقط واسه تو میفرسته …. 🙂
  • سرمایه داران

 
کسب و کار آنلاین
با دقت پیش بروید زیرا نمی خواهید قبل از شروع کار ، سهام قابل توجهی را در شرکت خود اختصاص دهید.
نوع مشاغلی که شروع به کار می کنید همچنین بر احتمال اینکه سرمایه گذاران فرشته و سرمایه داران سرمایه گذار حاضر به تأمین بودجه باشند تأثیر می گذارد.

3. خود را با افراد مناسب احاطه کنید

در هنگام راه اندازی شرکت نوپا خود به کمک نیاز خواهید داشت.پس از کجا شروع میکنی؟برخی از افراد غالباً هنگام شروع کار کارآفرینان از این امر غافل می شوند.مطمئناً ، شما ممکن است متوجه شوید که برای کمک به اداره شرکت خود به تعدادی کارمند و مدیر نیاز دارید. آیا این است؟به چند نفر نیاز دارید؟بستگی به صنعت دارد.
بیایید نمونه ای از یک مطالعه درباره میزان کارمندان شرکتهای نوپا در صنعت فناوری را بررسی کنیم.
براساس این اطلاعات ، اکثریت قریب به اتفاق شرکت های نوپا تیم های کوچکی هستند.اگر شروع به کار در صنعت رستوران کرده باشید ، این تعداد متفاوت خواهد بود.به سرورها ، کارمندان آشپزخانه ، افراد متصدی و مدیر نیاز دارید.قبل از انجام هر کاری ، باید نام کسب و کار خود را ثبت کنید.پس از ثبت نام در کسب و کار ، باید یک شماره شناسه مالیاتی فدرال و همچنین از IRS دریافت کنید.
 
کسب و کار آنلاین
 
شما همچنین باید با یکی مشورت کنید:

  • وکیل
  • حسابدار
  • مشاور مالی

مگر اینکه شما متخصص حقوق ، امور مالی و حسابداری باشید ، این سه نفر می توانند در دراز مدت برای پس انداز کسب و کار شما کمک کنند.آنها می توانند الزامات قانونی و تعهدات مالیاتی را براساس نحوه ساختن شغل خود توضیح دهند.

  • مالکیت یگانه
  • شراکت
  • شرکت
  • شرکت با مسئولیت محدود

در حالی که وکالت ، حسابدار و مشاوران مالی شما لزوما کارمندی در لیست حقوق و دستمزد شما نیستند ، اما هنوز هم افراد مهمی برای احاطه کردن با شما هستند.
بیمه را فراموش نکنید.
خرید در اطراف و پیدا کردن یک نماینده بیمه است که می تواند شما را با نرخ مقرون به صرفه پوشش زیادی دریافت کند.اکنون می توانید افراد خود را در سازمان خود استخدام کنید.

4. پیدا کردن یک مکان و ایجاد یک وب سایت

شرکت نوپا شما به یک آدرس فیزیکی و یک آدرس وب نیاز دارد.اعم از دفاتر ، فضای خرده فروشی یا یک محل تولید ، شما باید یک ملک را بخرید یا اجاره دهید تا بتوانید فعالیت خود را انجام دهید.
همانطور که از نمودار مشاهده می کنید ، لیزینگ ملک برای تجارت شما بسیار گران تر از خرید است.با این گفته ، شاید برای همه کارآفرینان واقع بینانه نباشد که اکثر سرمایه خود را در املاک و مستغلات گره بزنند.شما باید در برنامه کاری خود برای این امر استراتژی کنید.سعی کنید بودجه کافی را تأمین کنید تا بتوانید توانایی خرید ملک را داشته باشید.
 
کسب و کار آنلاین
این سرمایه گذاری ارزش دارد و در دراز مدت باعث پس انداز شما خواهد شد.شما همچنین نیاز به ایجاد یک وب سایت دارید.صبر نکنید تا روزی که شرکت شما به طور رسمی راه اندازی شود تا وب سایت شما از زمین خارج شود.خیلی زود شروع به ارتقاء مشاغل خود نمی کنید.
اگر مشتریان در جستجوی خدمات آنلاین در صنعت شما هستند ، می خواهید آنها بدانند که شما وجود دارید ، حتی اگر هنوز برای تجارت کاملاً باز نیستید.حتی می توانید درآمد خود را از طریق وب سایت خود شروع کنید.
در صورت استفاده ، شروع به گرفتن پیش قرارها و قرار ملاقات ها کنید.برای کسانی از شما که به مدل کسب و کار قبل از سفارش قانع نیستید ، از تسلا یادداشت بگیرید.
امروز ، شرکت شما نمی تواند بدون حضور آنلاین زنده بماند.اگر قبلاً وب سایت راه اندازی نکرده اید ، می توانید از کد نویسان جوان برای ساخت اولین وب سایت خود کمک بگیرید .به نظر می رسد مانند یک کار دشوار است ، اما واقعاً کار سختی نیست.پس از راه اندازی وب سایت شما ، باید حضور دیجیتالی خود را گسترش دهید.
 
کسب و کار آنلاین

استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند:

  • فیس بوک
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • اسنپ ​​چت

مشتریان آینده نگر شما از این سیستم عامل ها استفاده می کنند ، بنابراین شما هم باید در آنها باشید.

5- به یک متخصص بازاریابی تبدیل شوید

اگر کارشناس بازاریابی نیستید ، باید یکی شوید.شما ممکن است بهترین محصول یا خدمات دنیا را داشته باشید ، اما اگر کسی در مورد آن چیزی نداند ، راه اندازی شما نمی تواند موفق شود.
 

یاد بگیرید که چگونه از تکنیک های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید مانند:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی وابسته
  • بازاریابی ایمیلی
  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
  • بازاریابی موتور جستجو (SEM)
  • تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC)

اگر در یک جامعه محلی مشاغل کوچک را شروع می کنید ، می توانید از برخی روشهای قدیمی و معمولی مانند:

  • چاپ تبلیغات
  • تبلیغات رادیویی
  • تلویزیون
  • بیلبوردها

در حالی که این روشها می توانند تولید کننده باشند ، تلاشهای بازاریابی برون مرزی به اندازه گذشته مؤثر نیستند.

6. پایه مشتری ایجاد کنید

اگر این طرح را به طور منظم دنبال می کنید ، خبر خوب این است که در حال حاضر در مسیر درست ساختن یک مشتری قرار دارید.راه اندازی وب سایت ، رشد حضور دیجیتالی شما و تبدیل شدن به یک بازاریاب موثر ، همه قدم ها در جهت صحیح است
اما اکنون زمان آن رسیده است که این تلاش ها را امتحان کنیم.درها (یا وب سایت) خود را برای تجارت باز کنید.گرفتن مشتری برای خرید اولین قدم است.اما این تقریباً کافی نیستشما باید مشتری خود را بازگردانید.این بیانیه برای مکان های فروشگاه های فیزیکی و همچنین مشاغل تجارت الکترونیکی صادق است.

بنابراین چه عاملی برای تکرار مشتریان وجود دارد؟

این هیچ راز نیست

  • خدمات مشتری
  • خدمات مشتری
  • خدمات مشتری

مشتری باید اولویت اصلی شما باشد. آنها مادام العمر شغل شما هستند و باید براساس آن رفتار شود.پس از ایجاد یک مشتری ثابت ، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید.از مشتریهای فعلی خود پول بیشتری دریافت خواهید کرد تا از مشتریان جدید.
چگونه می توانید محصولات یا خدمات بیشتری را به مشتریان فعلی خود بفروشید؟این یک روش مؤثرتر از فروش متقابل است.

  • کمتر از 0.5٪ مشتریان به فروش متقابل پاسخ می دهند.
  • بیش از 4٪ از مشتریان شما فرابورس را خریداری می کنند.

این استراتژی ها هر دو به داشتن مبارزات بازاریابی موثر باز می گردند.به طور کلی ، ایجاد ، ایجاد و نگهداری از پایگاه مشتری به شما کمک می کند تا شرکت استارتاپ خود را از زمین خارج کنید.

7. برای هر کاری آماده شوید

انتظار غیر منتظره را دارید.راه اندازی شرکت راه اندازی شما آسان نخواهد بود و باید در این راه برای برخی موانع برنامه ریزی کنید.اجازه ندهید این برآمدگی های سریع تبدیل به سد راه شوند.وقتی اشتباهی رخ داد ، نمی توانید دلسرد شوید.آنرا حفظ کرده و فشار دهید.مشکلاتی که هنگام راه اندازی شرکت راه اندازی خود با آن روبرو خواهید شد به شما در آماده سازی جاده سخت پیش رو کمک می کند.
 
کسب و کار آنلاین
 
حتی پس از اتمام کار شما ، لزوماً برای کل چرخه عمر شرکت شما قایقرانی راحت نخواهد بود.
در حالی که شرکت شما فعالیت می کند با قله ها و دره ها روبرو خواهید شد.اشتباهات و اشکالاتی رخ می دهد.برخی از این موارد مانند یک فاجعه طبیعی یا یک بحران با اقتصاد کشور از کنترل شما خارج خواهد شد.کارمندان می آیند و می روند.
با تصمیمات سخت و تقاطع روبرو خواهید شد.گاهی اوقات ، حتی تصمیم اشتباهی نیز خواهید گرفت.بخشی از کارآفرین بودن یادگیری از اشتباهات شما است.
مهم است که تشخیص دهید که اشتباهی مرتکب شده اید ، به جلو حرکت می کنید و تمام تلاش خود را می کنید تا مطمئن شوید که دیگر اتفاق نیفتد.قبض خود را بپردازید.مالیات خود را پرداخت کنید.در محدوده قانون فعالیت کنید.
تا زمانی که شما این کارها را انجام می دهید ، می توانید در آینده با هر مانعی که شرکت راه اندازی شما با آن روبرو است ، مبارزه کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !