افزونه WP-Optimize بهینه سازی دیتابیس وردپرس

افزونه WP-Optimize بهینه سازی دیتابیس وردپرس

فکر کنید عید شده و شما میخواهید خانه تکانی کنید و عید روز تمیز و بدون درهم برهمی شروع کنید برای مثال لباس های کثیف را از کمد حذف کنید ، مبل های کهنه را بفروشید و مبل جدید بخرید و ……..
در یک روش مشابه ، پایگاه داده WordPress شما نیز با آشغال های غیر ضروری اشتباه می گیرد. این اطلاعات منسوخ مانند نسخه های تجدید نظر در ارسال ، نظرات هرزنامه ها و برچسب های بلااستفاده را در اختیار دارد. و با گذشت زمان ، این داده های ناخواسته وب سایت شما را کند می کند و تجربه بازدید کننده را کم می کند.
برای جلوگیری از این مشکل ، باید مقداری تمیز کردن بهاری را در پایگاه داده خود انجام دهید. افزونه WP-Optimize ابزاری مؤثر برای از بین بردن تمام داده های غیر ضروری برای بهبود عملکرد سایت شما است.
در این مقاله ، ما بحث خواهیم کرد که چرا پایگاه داده شما اهمیت دارد و چگونه یک ابزار تمیز کردن پایگاه داده WordPress می تواند در بهینه سازی وب سایت شما کمک کند.

چرا دیتابیس وردپرس شما ضروری است ؟!

پایگاه داده WordPress شما شامل تمام محتوای وب سایت شما ، مضامین ، صفحات و پست ها است. این داده ها فقط اطلاعات فعلی شما نیستند. بانک اطلاعاتی شما تمام نسخه های قبلی شما را ذخیره می کند ، مانند زمانی که می خواهید از آن موضوع پیچیده استفاده کنید اما با استفاده از یک موضوع متفاوت به پایان رسید.
بدون پایگاه داده خود ، وب سایت برای دیدن بازدید کنندگان ندارید. بنابراین ، این یک جزء غیر قابل تعویض از حضور آنلاین شغل شماست. به همین دلیل نگهداری درست از پایگاه داده برای جلوگیری از بروز مشکلات بعدی بسیار مهم است.
مزایای پاک سازی پایگاه داده WordPress
با وجود اینکه بخش اساسی وب سایت شماست ، بیشتر صاحبان وب سایت پاک کردن پایگاه داده های خود را انجام نمی دهند. در پس زمینه بی سر و صدا اجرا می شود ، بنابراین هیچ کس فکر نمی کند که بانک اطلاعاتی خود را بررسی کند تا مطمئن شود که کارآمد است.
بانک اطلاعاتی شما باید فقط شامل چند ویرایش در وب سایت شما باشد. اگر داده بسیار زیادی دارد ، می تواند باعث کند شدن سرعت وب سایت شما شود. بنابراین ، در اینجا دو مزیت اصلی انجام یک پاکسازی پایگاه داده وردپرس وجود دارد:
 

  • شما در فضای خود صرفه جویی می کنید. ارائه دهندگان میزبان فضای محدودی را برای ایجاد و اجرای وب سایت خود در اختیار شما قرار می دهند. پس از خلاص شدن از شر همه داده های ناخواسته ، فضای بیشتری برای ساخت وب سایت مورد نظر خود خواهید داشت بدون اینکه نگرانی در مورد فضای کافی داشته باشید ، ایجاد خواهید کرد.
  • شما عملکرد وب سایت را بهینه می کنید. هر عملی در سایت شما در پایگاه داده شما ذخیره می شود. با ذخیره شدن اطلاعات بیشتر ، پایگاه داده شما برای پردازش اطلاعات بیشتر طول می کشد. تمیز کردن داده های شما باعث افزایش زمان بارگذاری صفحه وب سایت شما می شود.

افزونه WP-Optimize :

مزایای استفاده از افزونه WP-Optimize برای بهینه سازی دیتابیس وردپرس شما

خبر خوب این است که تمیز کردن پایگاه داده WordPress شما لازم نیست یک کار جدی باشد. WP-Optimize یک راه حل رایگان همه در یک است که به شما در تمیز کردن پایگاه داده ، فشرده سازی تصاویر و ذخیره کردن صفحات وب کمک می کند. امکان برنامه ریزی تمیز کردن یکی از ویژگی های برجسته آن است ، بنابراین هرگز لازم نیست که در مورد یادآوری های سالانه نگران باشید. سایر مزایای WP-Optimize را در زیر مشاهده کنید.
پایگاه داده خود را پاک می کند
WP-Optimize داده های غیر ضروری مانند نظرات هرزنامه ، پینگ بک و پیگیری را پاک می کند. این فرآیند به شما کمک می کند تا فضای از دست رفته در پایگاه داده خود را بازیابی کنید. این افزونه فقط نسخه های اخیر داده های شما را حفظ می کند ، بنابراین شما به داده های قدیمی خود بارگیری نمی کنید. بعد از هر بهینه سازی ، گزارشی دریافت می کنید که نشان می دهد آمار بانک اطلاعاتی خود را به همراه میزان فضای ذخیره شده در اختیار شما قرار می دهد.
بهینه سازی دیتابیس وردپرس
 

این افزونه تصاویر شما را نیز فشرده می کند!

پرونده های بزرگ تصویر اغلب به عنوان یک مسئله در بهینه سازی وب سایت نادیده گرفته می شوند. آنها تمایل دارند زمان بارگیری صفحه وب سایت شما را کم کنند. برای حل این مشکل ، WP-Optimize با یک ابزار فشرده سازی تصویر داخلی برای تبدیل تصاویر بزرگ به پرونده های فشرده شده ارائه می شود و آنها را در کتابخانه رسانه شما ذخیره می کند.
به علاوه ، در فشرده سازی چندین تصویر موجود به طور همزمان با ویژگی فشرده سازی فله و عملکرد فشرده سازی خودکار که باعث می شود به طور خودکار تصاویر را بارگذاری کنید ، صرفه جویی می کنید.
 
بهینه سازی دیتابیس وردپرس
 

مجهز به کش :

حافظه پنهان صفحه با نگه داشتن داده های پویا در یک فضای ذخیره موقت عملکرد وب سایت شما را بهبود می بخشد تا سرور شما بتواند سریعتر صفحات را بازیابی کند. بنابراین ، پس از پردازش وردپرس پرونده های پویا برای تولید صفحات ، WP-Optimize آن را به عنوان یک فایل HTML استاتیک در یک پوشه حافظه ذخیره می کند. به این ترتیب ، بازدیدکننده شما لازم نیست چند ثانیه صبر کند تا صفحات شما را مشاهده کند. این افزونه همچنین شامل یک ویژگی حافظه نهان مرورگر است که به مرورگرهای بازدید کننده می تواند از منابع ذخیره شده ذخیره شده استفاده کنند.
 
بهینه سازی دیتابیس وردپرس
 
پایگاه داده وب سایت شما احتمالاً می تواند از تمیز کردن بهاری استفاده کند. با کمک WP-Optimize می توانید تمام داده های ناخواسته را حذف کرده و عملکرد وب سایت خود را بهینه کنید. زمان بارگذاری سریعتر صفحه به معنای تجربه بهتری برای بازدید کنندگان شما است.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !