بهترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن اندرویدی در ایران |درامد 1 میلیاردی !

برای رونق بخشیدن به فروش و افزایش درآمد کسب و کار خود ، باید خود را در جایی قرار دهید که مردم توجه خود را روی آن سرمایه گذاری کنند: با افزایش تعداد تلفن های هوشمند بیشتر افراد در حال مرور برنامه های موبایلی از طریق اینترنت هستند.
اگر سری به مارکت های اندرویدی مانند گوگل پلی بزنید، با حجم عظیمی از اپلیکیشن های اندرویدی مواجه می شوید که همه کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار دارند. با توجه به اینکه بیش از ۳ میلیون اپلیکیشن در گوگل پلی وجود دارد و بیشتر آن ها رایگان است، آیا امکان کسب درآمد از اپلیکیشن اندرویدی در چنین بازار رقابتی وجود دارد؟ در ادامه لیستی از روش های کسب درآمد از اپلیکیشن به صورت دلاری یا ریالی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
بیشتر اوقات شما یک اپلیکیشن از مارکت ها مثل کافه بازار یا گوگل پلی دانلود می کنید و بلافاصله شروع به استفاده از آن می کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که این اپلیکیشن های رایگان چه سودی برای توسعه دهنده خود دارند و چگونه درآمد کسب می کنند. اگر یک توسعه دهنده هستید و یا صرفا یک کاربر و همین سوال در ذهن شما نیز وجود دارد، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.
 
کسب درآمد از اپلیکیشن
درآمد برنامه جهانی در سال 2017 از 35 درصد صعود کرد و به نزدیک 60 میلیارد دلار رسید. این همش نیست! طبق تحقیقات اخیر ، پیش بینی می شود برنامه های موبایل 189 میلیارد دلار تا سال 2020 تولید کنند. علاوه بر این ، 42٪ از کل فروش های تلفن همراه ایجاد شده توسط تجار پیشرو از برنامه های تلفن همراه بوده است. اکنون این چیزی است که شما می خواهید به آن توجه کنید.
 
بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، بیشترین میزان سود دهی و حدود ۷۵ درصد درآمد اپلیکیشن ها از نمایش ویدئو داخل اپ و دادن پاداش در ازای آن می باشد.در رقابتی تنگاتنگ با روش اول کسب درامد، خرید های درون برنامه ای اپ های رایگان قرار دارد. سایر روش های نمایش ویدئوی تبلیغات به کاربر نیز در رده های بعدی پر سود ترین روش های کسب درآمد از اپلیکیشن قرار می گیرند.
 

1. یک نوع اپلیکیشن وفاداری تنظیم کنید

خرید مشتریان برای تکرار چیزهای شما طلا است.
و این همان کاری است که یک برنامه وفاداری مشتری برای تجارت شما انجام می دهد. اتخاذ یک برنامه وفاداری مشتری ، مشتریان شما را ترغیب خواهد کرد تا بیش از آنچه که معمولاً خریداری می کردند ، خریداری کنند.
این همچنین باعث می شود که به دلیل احساس پاداش ، آنها دوباره به بازگشت خود ادامه دهند.یک مطالعه نشان داد که بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان به احتمال زیاد فروشگاه هایی را ارائه می دهند که نوعی برنامه وفاداری را ارائه می دهند.
از آنجا که 59 درصد از مردم به احتمال زیاد به یک برنامه وفاداری که یک برنامه تلفن هوشمند ارائه می داد ، می پیوندند.با تمام این آمار ، بدیهی است که با استفاده از این استراتژی در برنامه تلفن همراه خود مطمئناً آن پول ها را به گردش در می آورید.
این یک انگیزه عالی برای مشتریان است ، زیرا باعث می شود آنها احساس قدردانی کنند و به آنها این امکان را می دهد که پس انداز کنند.دلیل اصلی عاشق شرکت در این برنامه ها است.
و مطمئناً فروش شما را بالا می برد. نه تنها این ، داشتن یک برنامه مشتری وفاداری منجر به افزایش حفظ کاربر خواهد شد ، که این یک دستور دیگر برای افزایش مداوم درآمد کسب و کار شما است.
تحقیقات نشان می دهد که افزایش نگهداری فقط 5٪ از طریق برنامه های وفاداری مشتری می تواند 25 تا 95٪ درآمد را افزایش دهد.
همچنین این بینش را در مورد آنچه مشتری های شما احتمالاً پول خود را در آن سرمایه گذاری می کنند به شما می دهد و منجر به شخصی سازی می شود.استفاده از برنامه وفاداری جامع و شخصی ، بدون شک فروش محصول شما را افزایش می دهد.

اگر توسعه دهنده نیستید و میخواهید در سریع ترین زمان ، با بهترین قیمت و بدون کد نویسی اپلیکیشن یا سایت بسازید اینجا کلیک کنید.

2- یک استراتژی مؤثر برای اعلانهای Push داشته باشید:

در مصاحبه ای که توسط Forbes انجام شد ، Dakota Smith of Hopper ، موفقیت برنامه خود را به استفاده از اعلان های فشار نسبت می دهد ، او گفت:
وی گفت: “اصلاح استراتژی اعلان فشار ما واقعاً برای تبدیل پایه نصب ما به مشتریان پرداخت ، کلید اصلی بود. هر ماه ما 20 میلیون اعلان فشار را به کاربران خود ارسال می کنیم و تقریباً همه پروازهای ما در پاسخ به اعلان فشار فروخته می شوند. ”
این امر به وضوح تأثیر عظیمی را نشان می دهد که اعلان های فشار می توانند در افزایش درآمد کسب و کار شما داشته باشند. این یکی از بهترین راه های داشتن یک برنامه تلفن همراه برای تجارت شما است.
زیرا اعلان های فشار فقط از طریق یک برنامه تلفن همراه قابل ارسال هستند. مطالعات نشان می دهد که نوتیفیکیشن های فشار از قابلیت تحویل ، باز کردن ، کلیک و نگهداری بیشتر برخوردار هستند.
اما فقط ارسال اعلانهای فشار جادویی انجام نمی دهند ، باید در مورد آن استراتژیک باشید.
وی در ادامه افزود: “برخی از آزمایشات A / B به ظاهر کوچک ما در زمینه کپی ، زمان بندی و فرکانس منجر به بهبود نرخ تبدیل در اعلان های فشار ما شده اند که باعث افزایش فروش میلیون ها دلار شده اند.”
این نشان می دهد که چرا اعلان های فشار باید به روشی صحیح انجام شوند ، زیرا می توانند تا 50٪ نرخ تبدیل شما را افزایش دهند.
یک استراتژی مؤثر شامل موارد زیر است:
ارسال پیشنهادات ارزشمندی مانند تخفیف ، فروش فلش ، تبلیغات و غیره
بهره گیری از خدمات مبتنی بر مکان و فن آوری جغرافیایی شمشیربازی. به عنوان مثال ارسال اطلاعیه به مشتریان درباره پیشنهادات مربوط به یک شهر یا منطقه خاص. و
برای اطلاع از فروش به کاربران مستقر در حوزه تجارت ، اعلان های مربوطه و به موقع را به مشتریان خود ارسال کنید.

اگر میخواهید در کمتر از نیم ساعت اپیکیشن مثل اسنپ ، اینستاگرام ، دیجی کالا و ……… با 50 هزارتومن بسازید اینجا کلیک کنید

3. کسب درآمد از اپلیکیشن با تبلیغات

تبلیغات درون برنامه ای آسان ترین و محبوب ترین روش کسب درآمد از اپلیکیشن ها هستند. روش کار این متود بسیار ساده است. شما اجازه می دهید که تبلیغات روی اپلیکیشن شما نمایش داده شوند و در ازای نمایش تبلیغات درآمد کسب می کنید! میزان درآمد شما بسته به تعداد بارهای دیده شدن تبلیغ (Impression) و تعداد کلیکی که روی تبلیغات انجام می شود متفاوت خواهد بود.
پس اگر برای ساخت اپلیکیشن خود وقت و هزینه زیادی را صرف کرده اید، با نمایش تبلیغات روی اپلیکیشن خود می توانید تا میزان زیادی سرمایه خود را بازگردانید.
برای نمایش تبلیغات بر روی اپلیکیشن خود نیاز است که شما از یک پلتفرم تبلیغاتی استفاده کنید.

  • گوگل ادموب : تبلیغات دلاری
  • تبلیغات عدد : تبلیغ بنری همسان و ……
  • تبلیغات تپسل : تبلیغ ویدویی ، بنری همسان ، کلیکی و ……..

4.فروش سورس کد اپلیکشن های خود

کسب درآمد از اپلیکیشن

مارکت کد نویسان جوان

محلی مناسب برای خرید و فروش سورس اندروید و پروژه های آماده اندروید ، قالب ، افزونه های وردپرس و طرح های لایه باز در مارکت کد نویسان جوان مهیا شده است و  حالا کد نویسان جوان مکانی برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان اندروید و وردپرس برای آنکه بتوانند پروژه ها و سورس های خود را برای فروش منتشر کنند و کسب درامد کنند.
توسعه دهندگان و مترجمان سورس و قالب میتوانند به راحتی در سایت کد نویسان جوان ثبت نام کنند و بعد تایید حساب کاربری شروع به فروش محصولات خود در سایت نمایند . کافیست فقط محصول خود را به نحواحسن منتشر کنید ، بار بعدی به دوش کد نویسان جوان است که از طریق تبلیغات و ایجاد کمپین های تبلیغاتی به صورت کلی محصولات را در معرض دید میلیون ها کاربر و برنامه نویس قرار دهد و بازار فروش را با اتخاذ سیاست های صحیح دیجیتال مارکتینگ گسترش دهد.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !