3 تا از بهترین افزونه بکاپ Backup (پشتیبان گیری) در وردپرس

3 تا از بهترین افزونه بکاپ Backup (پشتیبان گیری) در وردپرس :

ایجاد بک آپ های منظم وردپرس بهترین کاری است که می توانید برای امنیت وب سایت خود انجام دهید. پشتیبان گیری به شما آرامش می بخشد و می تواند شما را در مواقع فاجعه آمیز نجات دهد از جمله وقتی سایت شما هک می شود یا به طور تصادفی خود را قفل می کنید.
چندین افزونه پشتیبان رایگان وپرداخت وردپرس وجود دارد که اکثر آنها استفاده از آنها بسیار ساده است. در این مقاله ، 3 افزونه پشتیبان تهیه شده برای وردپرس را به اشتراک می گذاریم.
افزونه بکاپ وردپرس
 
نکته مهم: در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس خدمات پشتیبان محدود ارائه می دهند ، ما همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم که تنها به آنها اعتماد نداشته باشند. در پایان ، وظیفه شما نگه داشتن پشتیبان گیری منظم از وب سایت شماست.
اگر از وب سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه نکرده اید ، باید یکی از این 7 پلاگین پشتیبان وردپرس را انتخاب کرده و بلافاصله شروع به استفاده از آن کنید.

 

1. UpdraftPlus

افزونه بکاپ
 
 
UpdraftPlus محبوب ترین افزونه رایگان پشتیبان WordPress است که در اینترنت موجود است. توسط بیش از 2 میلیون وب سایت استفاده می شود.
UpdraftPlus به شما امکان می دهد یک نسخه پشتیبان کامل از سایت وردپرس خود ایجاد کرده و آن را روی ابر ذخیره کرده یا در رایانه خود بارگیری کنید.
این افزونه از پشتیبان گیری برنامه ریزی شده و همچنین از نسخه پشتیبان تهیه شده در صورت تقاضا پشتیبانی می کند. همچنین شما می توانید از کدام فایلهایی که می خواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید ، انتخاب کنید.
این می تواند بطور خودکار نسخه پشتیبان خود را در Dropbox ، Google Drive ، S3 ، Rackspace ، FTP ، SFTP ، ایمیل و چندین سرویس ذخیره سازی دیگر ابر بارگذاری کند (به راهنمای مرحله به مرحله نحوه تهیه پشتیبان و بازیابی سایت وردپرس خود با UpdraftPlus مراجعه کنید).
علاوه بر تهیه نسخه پشتیبان از هر وب سایت وردپرس ، UpdraftPlus همچنین به شما امکان می دهد بطور مستقیم از پنل مدیریت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
UpdraftPlus همچنین دارای نسخه برتر با افزودنی ها برای مهاجرت یا کلون کردن وب سایت ها ، جستجوی پایگاه داده و جایگزینی ، پشتیبانی چند منظوره و چندین ویژگی دیگر است. نسخه برتر نیز به شما امکان دسترسی به پشتیبانی اولویت را می دهد.
 
نقد و بررسی: UpdratPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است. دارای بیش از 2 میلیون نصب فعال و 4.9 از میانگین امتیاز 5 ستاره است. در حالی که نسخه رایگان از ویژگی های زیادی برخوردار است ، برای باز کردن قفل تمام ویژگی های پشتیبان قدرتمند ، توصیه می کنیم برای به روزرسانی از PremraftPlus به روزرسانی کنید.
 

2. VaultPress (Jetpack Backups)

 
افزونه بکاپ
 
در WPBeginner ، ما از VaultPress برای تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت خود استفاده می کنیم. VaultPress توسط Matt Mullenweg (بنیانگذار WordPress) و تیم وی در Automattic تأسیس شد.
اگرچه به عنوان یک افزونه مستقل شروع شد ، اما VaultPress اکنون بخشی از محصول دیگری است به نام JetPack. برای استفاده از VaultPress به یک برنامه اشتراک JetPack نیاز دارید. چندین طرح قیمت گذاری با مجموعه ای از ویژگی های مختلف وجود دارد.
افزونه VaultPress راه حل خودکار پشتیبان گیری ابر در زمان واقعی را با شروع از 3.50 دلار در ماه ارائه می دهد. به راحتی می توانید پشتیبان گیری از VaultPress را تنظیم کرده و در چند کلیک از نسخه پشتیبان تهیه کنید.
برنامه های بالاتر Jetpack همچنین اسکن های امنیتی و چندین ویژگی قدرتمند دیگر را ارائه می دهد.
چند نکته جانبی در استفاده از VaultPress وجود دارد.
اول ، این یک هزینه مکرر است که می تواند در صورت داشتن چندین سایت وردپرس به دلیل پرداخت هزینه در هر سایت ، اضافه کند.
دوم ، شما باید در JetPack مشترک شوید ، یک حساب WordPress.com بدست آورید و افزونه Jetpack را در سایت خود نصب کنید.
سرانجام ، نسخه های پشتیبان فقط برای 30 روز در برنامه های پایین ذخیره می شوند. اگر می خواهید یک بایگانی پشتیبان نامحدود داشته باشید ، باید مبلغ 29 دلار در ماه را برای هر وب سایت بپردازید که در مقایسه با راه حل های دیگر ذکر شده در اینجا ، برای مبتدیان بسیار گران تر است.
ما هنوز از VaultPress استفاده می کنیم زیرا در قیمت های قدیمی آنها پدربزرگ قرار گرفتیم که بسیار مطلوب تر بود.
حتی با قیمت بالاتر ، VaultPress به دلیل شهرت ستاره ای Automattic کاملاً ارزش آن را دارد.
نقد و بررسی: VaultPress به عنوان بخشی از افزونه محبوب JetPack ارزش خوبی برای پول می دهد. اگر در حال حاضر از JetPack برای سایر ویژگی ها مانند JetPack CDN برای عکس ها ، تبلیغات رسانه های اجتماعی و غیره استفاده می کنید ، پس انتخاب ساده ای برای شما خواهد بود.
 

3. BackupBuddy

افزونه بکاپ
 
یکی از محبوب ترین افزونه های پشتیبان تهیه شده WordPress است که توسط بیش از نیم میلیون سایت وردپرس استفاده شده است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی نسخه پشتیبان تهیه روزانه ، هفتگی و ماهیانه را انجام دهید.
با BackupBuddy ، می توانید بطور خودکار نسخه پشتیبان خود را در سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Dropbox ، Amazon S3 ، Rackspace Cloud ، FTP ، Stash (سرویس ابری آنها) ذخیره کرده و حتی آن را به خودتان ایمیل دهید.
اگر از سرویس Stash آنها استفاده می کنید ، این توانایی را دارید که از نسخه پشتیبان تهیه در زمان واقعی نیز تهیه کنید.
بزرگترین مزیت استفاده از BackupBuddy این است که این یک سرویس مبتنی بر اشتراکی نیست ، بنابراین هیچ هزینه ماهانه وجود ندارد. می توانید از افزونه در تعداد وب سایت های ذکر شده در برنامه خود استفاده کنید.
شما همچنین می توانید به انجمن های پشتیبانی حق بیمه ، به روزرسانی های منظم و 1 گیگابایت از ذخیره سازی BackupBuddy Stash دسترسی پیدا کنید تا از نسخه پشتیبان تهیه کنید. علاوه بر این ، ویژگی iThemes Sync آنها به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 سایت WordPress را از یک داشبورد واحد مدیریت کنید.
حتی می توانید از BackupBuddy برای کپی ، مهاجرت و بازیابی وب سایت ها استفاده کنید.
نقد و بررسی: BackupBuddy یک راه حل مقرون به صرفه برای تهیه نسخه پشتیبان وردپرس برای شما است. این مجموعه ویژگی های کاملی دارد که برای تهیه نسخه پشتیبان ، بازیابی و انتقال یک سایت وردپرس به آنها نیاز دارید. به طور خلاصه ، این یک گزینه جایگزین قدرتمند UpdraftPlus و VaultPress است که می توانید از آن استفاده کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !