سایت MoZ چیست و چه کاربردی دارد ؟ اکانت Moz Pro چه سودی برای سئو دارد ؟

Moz Pro ابزار تحت وب همه فن حریف برای سئو است. البته با وجود همه امکانات قدرتمندی که اکانت MOZ Pro دارد، احتمالا برای همه مناسب نباشد. با مطالعه این پست می‌توانید برای خرید اکانت موز پرو تصمیم بگیرید.
 

MOZ چیست؟

ظاهران چیزی حدود ۱۵ سال پیش اقای pishkin  و Muessing متوجه چنین تصویری شدند. چرا که حدودا از سال ۲۰۰۴  کار خود را به صورت یک  شرکت خدماتی در زمینه سئو شروع کردند. این شرکت کار خود را از یک وبلاگ به عنوان یک جامعه آنلاین آغاز کرد. اولین سئو کارهای دنیا در این مکان دور هم جمع شدند و اولین تلاش ها برای ایجاد یک نرم افزار پیشرفته آنالیز سئو سایت شکل گرفت. MOZ اکنون یکی از غول ها در زمینه ارائه نرم افزارهای سنجش و آنالیز سئو سایت به حساب می آید.
شرکت MOZ قصد دارد تا فضایی با کیفیت بالا برای تجارت مجازی فراهم کند. یک فضای سالم تر و با ارزش، جایی که مشتریان با انتخاب خود شیفته برند ها بشوند، این در حالی است که توجه این شرکت بر روی خدمات مرتبط با سئو معطوف شده است.
این شرکت تا به الان توانسته خدمات مرتبط و قدرتمند و تاثییر گذاری بر بحث سئو سایت ارائه دهد. از دوره های اموزشی سئو تا ابزارهای که طبق استاندارد های خود شرکت به آنالیز سئو سایت ها می پردازد.
در ادامه تعدادی از ابزار های شرکت MOZ  را با هم بررسی میکنیم. پس با ما همراه باشید.
اکانت Moz Pro

اکانت Moz Pro چه امکاناتی دارد؟

Moz Pro عملکردهای SEO زیر را ارایه می‌دهد:

  • Rank tracking (پیگیری رتبه)
  • Keyword research (تحقیق کلید واژه)
  • Link profile analysis (تجزیه و تحلیل پروفایل لینک)
  • Site Crawl (کراول سایت)
  • On page optimization (بهینه سازی داخلی صفحات)

در این پست ما هرکدام از این موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

ابزار سئوی MOZ از چه مواردی پشتیبانی نمی‌کند؟

پژوهش تبلیغات کلیکی (PPC) در اکانت موز پشتیبانی نمی‌شود. (برای پژوهش در زمینه تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات گوگل می‌توانید از امکانات اکانت الکسا استفاده کنید.)
امکانات ارزیابی و پژوهش شبکه های اجتماعی که برای مدت کوتاهی در اکانت Moz در دسترس بود، به Followerwonk فروخته شد و اکنون اکانت رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل نمی‌کند.
 

  • MOZ PRO

این شرکت در قبال استفاده از این ابزار طی یک تجربه ساده شده، ترافیک مناسب، رتبه های بالاتر و نتایج مطلوب تری را به کاربران اطمینان می دهد. اما این ابزار رایگان نیست.
 

  1. درک رفتار بازدید کنندگان

با این قابلیت می توانید متوجه شوید چه تعداد بر اساس چه کلمه کلیدی وارد سایت شما شده اند. این قابلیت به شما کمک می کند تا بتوانید محتوای بهتر و مطمعن تری بنویسید.
 

  1. جایگاه خود را ببینید

این قابلیت به شما این امکان  را می دهد جایگاه خود را متناسب با کلمات کیبوردی مشاهده کنید و خودتان را با رقیبانتان مقایسه کنید.
 

  1. گزینه اصلاح

هر چقدرهم تیز بین باشید باز هم این امکان وجود دارد که مشکلی کوچک را جای بیاندازید. اما گزینه اصلاح MOZ حتی کوچک ترین مشکلات را هم برای شما مشخص می کند.
 

  1. سایت خود را بهبود ببخشید

این شرکت همواره سعی دارد جایگاه سایت شما را بالاتر ببرد. همیشه مواردی را به شما پیشنهاد می کند تا بتوانید سایت خود را بهبود ببخشید و جایگاه بهتری کسب کنید.
 

  1. فرصت های جایگذاری لینک

این ویژگی به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید بهترین جایگاه را برای گذاشتن لینک استفاده کنید. این برنامه حتی به شما بهترین نوع لینک را هم ارائه می دهد.
 

  • MOZ Local

این گزینه برای کاسبی های کوچک با تعداد مخاطبین کم ولی مشخص در نظر گرفته شده.

  1. یکی از قابلیت های این ابزار، ایجاد محیطی آنلاین ولی خوش بازخورد است که شما را به مخاطبانتان نزدیک تر می کند.
  2. نمایش حضور آنلاین و موثر از شما و برندتان.

 
اکانت Moz Pro

اکانت Moz Pro مناسب چه کسانی است؟

Moz Pro می‌تواند به اکثر سازمان ها در اکثر صنایع کمک کند. مشتریان عبارتند از کارآفرینان، کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​و شرکت های سئو که به بهینه سازی سایت مشتریان متعدد می‌پردازند.
برای استفاده از Moz نیازی نیست که متخصص SEO باشید. Moz Pro برای کسانی که روزانه از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند ارزشمند باشد. اگر تنها چند بار در ماه وارد اکانت Moz تان شوید ممکن است هزینه توجیه نگردد.
Moz واسط کاربرپسندی دارد و اکثر افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. البته برخی از سئوکارها معتقدند که Moz می‌توانست جزئیات بیشتری را پوشش دهد. قیمت Moz Pro (99 تا 599 دلار در ماه) با بسیاری از رقبای مشابه تقریبا برابر است. در حالی که این هزینه واقعا ارزان نیست، با این حال برای اکثر سازمان هایی که به SEO اهمیت می‌دهند، هزینه ای هنگفت نخواهد بود. اگر آنها بخاطر Moz رتبه بندی کلمات کلیدی خود را بالا ببرند، هزینه‌ای که بابت این اکانت پرداخت می‌شود کاملا توجیه پذیر است.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !