بهترین IDE ها و محیط برای برنامه نویسی اندروید کدام است ؟

بهترین IDE ها / ابزارهای برتر برای شرکت توسعه Android تا سال 2020
 
توسعه برنامه تلفن همراه Android یک صنعت رو به رشد است که هر روز برنامه ها و برنامه های جدید تلفن همراه دارد. زمانی بود که چاره ای جز کدگذاری یک برنامه از ابتدا برای هر سیستم عامل نداریم. در حال حاضر با ارتقاء مداوم در فن آوری ، می توانیم با استفاده از ویژگی های زیادی که در آن وجود دارد ، به صورت کارآمد و سریع کد را برای برنامه تلفن همراه خود اعمال کنیم.
اگر مطالب زیر را دوست دارید به ما اطلاع دهید ، زیرا ما 10 ابزار برتر توسعه Android را گنجانده ایم. از خواندن لذت ببرید …
 

بهترین IDE ها و ابزارهای Android برای توسعه برنامه :

 
 

  • Android Studio
  • Visual Studio – Xamarin
  • Unreal Engine
  • PhoneGap
  • AIDE
  • Unity 3D
  • Basic4android

بهترین IDE ها

Android Studio :

Android Studio یک محیط رسمی توسعه یکپارچه (IDE) برای توسعه برنامه تلفن همراه آندروید است. اندروید استودیو دارای پشتیبانی ساخت مبتنی بر Gradle است. این ویژگی های بسیاری دارد مانند ویرایشگر طرح بندی ویژوال ، آنالایزر APK ، ویرایشگر کد هوشمند ، سیستم ساخت انعطاف پذیر ، نمایه های Real-Time ، گزینه پیش فرض Firebase برای اجرای ، مدیر دستگاه / File File Explorer ، Controller نسخه ، قابلیت TODO ، ضبط وقایع ، مدیریت منابع ، ضبط چیدمان ، ساخت انواع مختلف.
Android Studio از SDK و NDK برای توسعه برنامه بومی پشتیبانی می کند. این IDE از زبانهای جاوا ، سی ++ و کوتلین پشتیبانی می کند (همچنین حتی توسعه برنامه فلوتر نیز می تواند با استفاده از Android Studio IDE انجام شود). در این IDE آماری در زمان واقعی برای حافظه ، فعالیت شبکه و غیره ارائه می دهید. ساختار پروژه استودیوی اندرویدی ماژول هایی مانند ماژول های برنامه ، ماژول های کتابخانه ، ماژول های Google App Engine است. Android Studio از آخرین پلتفرم موسوم به AndroidX پشتیبانی می کند. این IDE همچنین دارای ویژگیی به نام “مهاجرت به AndroidX” است تا قطعه قدیمی سیستم ساخت کد را به جدیدترین سیستم ساخت AndroidX تبدیل کند.
 

Visual Studio -Xamarin :

Xamarin با توسعه برنامه Xamarin استراتژی برنامه تلفن همراه سازمان شما را به سطح بعدی می برد. xamarin از کراس پلت فرم برای توسعه برنامه ها و پیاده سازی ها برای Android استفاده می شود. زبان C # بیشتر در Xamarin و برای آن Visual Studio مایکروسافت به عنوان IDE استفاده می شود. با استفاده از این می توانید برای همه سیستم عامل های موبایل مانند Android و iOS برنامه ایجاد کنید. امکان ایجاد UI بومی در هر سه سیستم عامل.
ویژوال استودیو مفیدترین ابزار برای توسعه دهندگان تلفن همراه است. اکنون مایکروسافت شامل خدمات داخلی برای Android ، iOS ، Windows است. ویژوال استودیو ابزاری برای ایجاد برنامه ها ، مدیریت تیم های کوچک و بزرگ ، مدیریت کنترل نسخه و ایجاد خدمات می دهد. دونده ها وظیفه نمایش لیست کارهای موجود را دارند و انجام این کارها به راحتی با کلیک ماوس است.
ویژوال استودیو مفیدترین ابزار برای توسعه دهندگان تلفن همراه است. اکنون مایکروسافت شامل سرویس های داخلی برای Android ، iOS ، Windows است. ویژوال استودیو ابزاری برای ایجاد برنامه ها ، مدیریت تیم های کوچک و بزرگ ، مدیریت کنترل نسخه و ایجاد خدمات می دهد.
 

 

Unreal Engine :

موتور غیرواقعی ابزاری برای توسعه فناوری واقعی است. از برنامه های سازمانی و تجربیات سینمایی گرفته تا بازی های با کیفیت بالا در رایانه های شخصی ، کنسول ، موبایل ، VR و AR. رندرهای با کیفیت بالا ، عکاسی و تجربه های همهجانبه AR و VR را برای معماری ، خودرو ، فیلم و تلویزیون ، آموزش و شبیه سازی و سایر صنایع در خارج از بازی ایجاد کنید. موتور غیرواقعی دارای ویژگی های مختلفی از قبیل عکسبرداری عکسبرداری در زمان واقعی ، پشتیبانی کامل C ++ ، چارچوب چند نفره قوی ، سیستم VFX و ذرات ، جلوه های پس از فرآیند با کیفیت فیلم ، ویرایشگر مواد انعطاف پذیر ، ابزارهای انیمیشن گسترده ، ساخته شده برای VR ، AR و XR ، محتوا مرورگر و غیره
 

 

PhoneGap :

بهترین توسعه PhoneGap
توسعه برنامه PhoneGap یک فناوری گسترده است که برای توسعه برنامه های تلفن همراه متقابل پلت فرم استفاده می شود. در این کد واحد برای ایجاد برنامه هایی برای iOS ، Android ، ویندوز فون و وب موبایل استفاده شده است. با استفاده می توانید برنامه های ترکیبی را با استفاده از phonegap ایجاد کنید. بهترين تكنولوژي براي حمايت از برنامه هايي كه نياز به استفاده سنگين از ويژگي هاي بومي ندارند. PhoneGap اشکال زدایی سریع و چرخه ساخت را فراهم می کند. Adobe PhoneGap یک چارچوب توسعه مبتنی بر استاندارد و مبتنی بر استانداردها برای ساخت برنامه های تلفن همراه متقابل با HTML ، CSS و JavaScript برای iOS ، Android و Windows Phone است. بدون سردرد حفظ SDK های بومی ، برنامه های آماده فروشگاه-برنامه را تهیه کنید.
Adobe PhoneGap یک چارچوب توسعه مبتنی بر استاندارد و مبتنی بر استاندارد برای ساختن برنامه های تلفن همراه متقابل با HTML ، CSS و JavaScript برای iOS ، Android و ویندوز فون 8 است.
 
بهترین IDE ها

AIDE :

بهترین IDE ها توسعه برنامه جاوا برای سیستم عامل اندرروید
AIDE یک IDE برای توسعه برنامه های واقعی Android به طور مستقیم در دستگاه Android شما است. AIDE از توسعه برنامه های جاوا ، HTML5 / CSS / JavaScript با استفاده از PhoneGap ، زبانهای با کد بومی مانند C و C ++ پشتیبانی می کند. AIDE از توسعه برنامه ها با استفاده از NDK در دستگاه های Arm پشتیبانی می کند. سازگاری متقابل ، افزونگی و قابلیت حمل. امنیت بیشتری را در برابر حملات به عملکرد هش به شما می دهد. می توان پوشه ها ، پرونده ها ، پرونده های پرونده و غیره را حذف کرد.
 
بهترین IDE ها
 

Unity 3D :

بهترین IDE ها توسعه بازی
Unity یک موتور بازی کراس پلتفرم است که توسط Unity Technologies ساخته شده است. Unity یک موتور بازی چند منظوره است که از گرافیک 2D و 3D ، قابلیت کشیدن و رها کردن و زبان C # پشتیبانی می کند. جلوه های صوتی و تصویری با کیفیت بالا توسط موتور پشتیبانی می شود. اشکال زدایی با توسعه بازی Unity آسانتر است زیرا تمام متغیرهای بازی در حین گیم پلی نمایش داده می شوند که به نوبه خود به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که فرایند را در زمان اجرا اشکال زدایی کنند. ویرایشگر توسعه یکپارچه از JavaScript و C # برای اسکریپت پشتیبانی می کند
 
بهترین IDE ها

Basic4android :

Basic4Android (B4A) یک ابزار توسعه سریع نرم افزار برای برنامه های کاربردی آندروید بومی است. Basic4Android نرم افزاری رایگان نیست. B4A شامل تمام ویژگی های مورد نیاز برای توسعه سریع هر نوع برنامه Android است. B4A یک زبان مبتنی بر هدف و رویداد محور است. B4A از طریق کتابخانه های جاوا با API بومی ارتباط برقرار می کند. کتابخانه های B4A از دو پرونده مانند پرونده jar Java و یک فایل XML تشکیل شده است که توسط ابزاری تهیه شده با B4A تهیه شده است. B4A به هر کاربر امکان می دهد کتابخانه های خود را که در جاوا نوشته شده اند ایجاد و به اشتراک بگذارد. هر کدی که می توانید با Android Studio استفاده کنید ، می توانید به عنوان یک کتابخانه برای B4A ایجاد کنید.
افزونه های Eclipse + Android Development
Eclipse نرم افزار رایگان و منبع باز است ، تحت مجوز عمومی Eclipse منتشر می شود. این می تواند در سیستم عامل های مختلف مانند Windows ، Mac (OS) ، Linux استفاده شود. پشتیبانی کامل از Java و XML را دارد. Eclipse دارای یک جامعه بزرگ و فعال است که منجر به طیف گسترده ای از افزونه ها شده است. از آنجا که Eclipse مبتنی بر SWT است ، از رندر قلم بومی استفاده می کند و بنابراین در بعضی از سیستم های لینوکس بهتر از سایر IDE ها به نظر می رسد ، جایی که ارائه فونت جاوا مطلوب نیست. (رابط گرافیکی) ADT دسترسی به رابط کاربری گرافیکی را به بسیاری از خط فرمان SDK فراهم می کند. برنامه های Android با کمک افزونه ای به نام ابزارهای توسعه Android (ADT) به راحتی با استفاده از Eclipse (پلتفرم رسمی توسعه Android) قابل توسعه است.
 

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !