گوگل ادموب (AdMob) چیست؟ کسب درآمد دلاری با نمایش تبلیغات

گوگل ادموب (AdMob) چیست؟

گوگل ادموب (AdMob)  کسب درآمد از برنامه های تلفن همراه خود را با تبلیغات با کیفیت بالا ، برای توسعه دهندگان آسان می کند. AdMob با ترکیب تقاضای جهانی تبلیغ ، قالبهای تبلیغاتی نوآورانه و فناوری پیشرفته کسب درآمد برنامه ، ارزش هر تصور را به حداکثر می رساند.

چرا نمایش تبلیغات؟

نمایش تبلیغات به کاربران برنامه به شما امکان می دهد تا در هنگام تمرکز بر ساخت و توسعه برنامه های با کیفیت ، یک منبع درآمد پایدار برای کمک به رشد مشاغل خود ایجاد کنید.
تبلیغ کنندگان می توانند به مشتریان جدید برسند و کاربران می توانند محصولات و خدمات مرتبط را کشف کنند – در حالی که به طور رایگان از برنامه لذت می برند. بنابراین برای همه – برنامه نویسان ، کاربران و تبلیغ کنندگان ، این یک پیروزی است.
 
گوگل ادموب ( AdMob )

گوگل ادموب (AdMob) چگونه کار می کند

 
تبلیغاتی که می خواهند محصولات یا خدمات خود را به کاربران برنامه ارتقا دهد ، تبلیغات ایجاد می شود و برای آنها هزینه می شود. پس از ایجاد فضایی برای تبلیغات در برنامه خود ، گوگل ادموب (AdMob) با تبلیغ کننده هایی کار می کند که هزینه نشان می دهند تا تبلیغات مربوط به کاربران شما را نشان دهند.
گوگل ادموب (AdMob)

شبکه تبلیغاتی Google

 
به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های تبلیغاتی جهانی ، گوگل ادموب (AdMob) با میلیون ها تبلیغ کننده که برای فضای تبلیغاتی در برنامه شما رقابت می کنند ، کار می کند ، از بزرگترین مارک های جهانی گرفته تا داغترین استارت آپ های مستقیم با مصرف کننده. . این بدان معناست که تقاضای بیشتر ، تبلیغات مرتبط تر برای کاربران خود و درآمد بیشتر برای شما.
 

واسطه تبلیغ

 
با گسترش تقاضای تبلیغ کننده در شبکه های شخص ثالث ، شبکه گسترده تری پخش کنید. گوگل ادموب (AdMob) بلند کردن سنگین را برای اطمینان از نمایش تبلیغات از شبکه های پردرآمد – و کسب بالاترین هزینه در هر هزار برداشت (CPM) انجام می دهد.
 

مدل های درآمد هیبریدی

 
تبلیغات درون برنامه ای خود را با سایر منابع درآمد ، مانند خریدهای درون برنامه ای (IAP) ، ترکیب کنید تا یک منبع درآمد متعادل و پایدار ایجاد کنید.
قالب های تبلیغاتی
با ارائه تبلیغات مناسب به کاربران مناسب در زمان مناسب ، می توانید ضمن کسب درآمد از برنامه خود ، تجربیات خوبی را به کاربران ارائه دهید. می توانید از طیف گسترده ای از قالب ها ، از جمله انتخاب کنید:
پاداش: تبلیغاتی که کاربران می توانند در ازای دریافت جوایز درون برنامه ای ، مانند امتیاز جایزه یا “زندگی” اضافی در یک بازی ، درگیر شوند.
بومی: تبلیغات سفارشی که مانند قسمت طبیعی برنامه شما به نظر می رسند و احساس می شوند.
بنر: تبلیغات مستطیل شکل که می تواند در قسمت بالا یا پایین صفحه لنگر شود.
Interstitial: تبلیغات استاتیک یا ویدئویی که می توانند در زمان وقفه های طبیعی یا نقاط گذار ظاهر شوند ، و بدون ایجاد تجربه برنامه باعث ایجاد تجارب تجاری جذاب می شوند.
 
گوگل ادموب (AdMob)
 

مزیت گوگل ادموب (AdMob)

گوگل ادموب (AdMob) به تقاضای تبلیغ کننده بیشتر به بیشترین درآمد کمک می کند که به رانندگی CPM های بالا و پر کردن نرخ در سطح جهان کمک می کند. به عنوان یک بستر اثبات شده ، هدف ما تنها توانمندسازی شما در ایجاد جریانهای پایدار درآمد نیست ، بلکه همچنین با ابزارهای ساده و در عین حال قدرتمند کار شما را آسانتر می کند.
در اینجا نحوه کمک به توسعه دهندگان به توسعه کار خود می پردازیم.
 

حداکثر رساندن درآمد پایدار با فناوری کسب درآمد پیشرو در صنعت:

 
میانجیگری: بستر میانجیگری AdMob به توسعه دهندگان کمک می کند تا چندین شبکه تبلیغی موبایل را تنظیم ، مدیریت و بهینه سازی کنند. کار با چندین منبع تبلیغاتی باعث ایجاد رقابت برای موجودی تبلیغاتی شما می شود که به شما در کسب درآمد بیشتر کمک می کند.
مناقصه باز: با تماس همزمان با همه شبکه های تبلیغاتی مشارکتی ، منابع تبلیغاتی شما می توانند برای هر نقطه آگهی در زمان واقعی مناقصه کنند ، اطمینان حاصل کنند که همیشه بالاترین CPM را برای هر برداشت کسب می کنید.
کاربران خود را درگیر کنید: قالب های تبلیغاتی نوآورانه مانند تبلیغات با ارزش و بومی به تعادل تجربه کاربر با کسب درآمد کمک می کنند تا کاربران را شاد و درگیر نگه دارند.
کارهای خودکار: از ابزارهای خودکار ما برای مراقبت از کارهای روزانه استفاده کنید – و وقت خود را برای تمرکز بر ساختن بهترین برنامه ها آزاد کنید.
از مارک خود محافظت کنید: خط مشی های تبلیغاتی قوی ، کنترل ناشر و بررسی جامع تبلیغات به شما کمک می کند انواع تبلیغاتی را که در برنامه خود نمایش می دهید کنترل کنید تا از نام تجاری خود ایمن باشید.
بینش های دقیق تری کسب کنید:  گوگل ادموب (AdMob) با ارائه یکپارچه سازی یکپارچه با Google Analytics برای Firebase ، تجزیه و تحلیل دقیق تر و ویژگی های گزارشگری را ارائه می دهد تا بتوانید نحوه تعامل کاربران با تبلیغات را بهتر درک کرده و ارزش عمر آنها را بهینه کنید.

نحوه شروع کار با AdMob

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از تبلیغات درون برنامه ، باید یک پایگاه کاربر قابل توجه و درک خوبی از کاربران خود داشته باشید. از آنجا ، شروع کار آسان است – فقط کافیست حساب گوگل ادموب (AdMob) جدید خود را ایجاد کنید یا با یک حساب Google Ads موجود وارد شوید.
برای شروع کسب درآمد بیشتر از برنامه خود آماده هستید؟ با AdMob شروع کنید.

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !