۱۰ روش برای افزایش فروش سایت

در دنیای پر سرعت ما ، همه می خواهند نتایج سریع داشته باشند. ما می خواهیم غذای ما سریعتر آماده شود ، ما می خواهیم فوراً با افراد ارتباط برقرار کنیم و…  ، و اغلب هنگامی که بارگیری سایت بیش از پنج ثانیه طول می کشد ما بی تاب می شویم. همین مسئله را می توان برای کسانی که می خواهند تعداد فروش های ایجاد شده از وب سایت خود را افزایش دهند ، گفت. اما همانطور که بورلی سییلز گفت ، “هیچ مکانی برای یافتن مکان های میانبر وجود ندارد.”

خوشبختانه ، چند روش وجود دارد که می توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا بتوانید فوری فروش بیشتری داشته باشید (تقریبا). در Profitworks ، ما یک یا دو مورد را در مورد بهینه سازی تبدیل و آزمایش A / B آموخته ایم و تعدادی از تاکتیک ها را برای افزایش تبدیل کشف کرده ایم. ما دریافتیم که مانند اکثر روشهای بازاریابی دیجیتال ، اغلب می تواند کمی زمان به دیدن نتایج ببرد. با این حال ، شما می توانید این 10 نکته را امروز در وب سایت خود پیاده سازی کنید و به سادگی بنشینید و تماشا کنید ، زیرا آنها برای کار شما عالی هستند.

1. صفحه اصلی خود را ساده نگه دارید و از مخاطبان خود غافل نشوید

این ممکن است برای برخی از شما تعجب آور باشد ، زیرا بسیاری از افراد تصور می کنند که هرچه بیشتر محصولات را در صفحه اصلی خود ارائه دهید تا گزینه های مختلفی را در اختیار بازدید کنندگان خود قرار دهد. با این حال ، کارآفرین پیشنهاد می کند که ارائه محصولات کمتری در صفحه شما با متن بیشتر با توصیف یک موضوع خاص ، در واقع فروش کلی را افزایش می دهد. این امر به این دلیل است كه به شركت شما اجازه می دهد تا روی یك یا دو محصول خاص متمرکز شود و به سؤالات احتمالی بازدیدكنندگان پاسخ دهد. هنگامی که نمونه ای عالی از یک صفحه اصلی ساده اما در عین حال مؤثر از Electronic Arts دریافت می شود. اگرچه آنها هزاران عنوان بازی ارائه می دهند ، شما اغلب فقط چند عناوین اخیر را در صفحه اصلی خود مشاهده می کنید. همچنین ، توجه داشته باشید که بالای آنها ، اغلب فقط چند تماس عملی انجام می دهند.

افزایش فروش سایت

2. فیلم ها را به صفحات کلیدی خود اضافه کنید.

Mashable ادعا می کند که اضافه کردن فیلم ها به برخی از صفحه های فرود برتر شما می تواند منجر به افزایش میانگین تبدیل ها در 86 درصد شود! مغز ما اطلاعات بصری را حدود 60،000 بار سریعتر از متن پردازش می کند ، به این معنی که هر بازدید کننده ای از سایت شما اطلاعات را در فیلم ها بهتر از آنچه با خواندن متن جذب می کند ، جذب می کند. کسب اطلاعات در مورد محصول یا خدمات شما از طریق فیلم بسیار موثرتر از متن خواهد بود. یک مثال عالی برای اضافه کردن یک فیلم به صفحه اصلی خود را می توانید در Ditto Residential پیدا کنید. صفحه اصلی آنها نه تنها بسیار جذاب است ، بلکه فیلم بزرگ و با وضوح بالا نیز در هر بازدید کننده ای جلب می کند.
افزایش فروش سایت

3. راه هایی برای گرفتن آدرس های ایمیل کاربران ایجاد کنید

بازاریابی ایمیل هنوز روشی بسیار مناسب برای بازاریابی دیجیتال است و یکی از برترین ROI را در بین تمام روشهای بازاریابی تولید می کند. با این حال ، شما نمی توانید بازاریابی ایمیلی بدون آدرس ایمیل انجام دهید ، درست است؟ با ایجاد روش هایی برای ضبط آدرس ایمیل بازدید کننده ، فرصتی ایجاد می کنید که آنها را از طریق کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل به وب سایت خود دعوت کنید. فوربس پیشنهاد می کند که یکی از بهترین راه های ضبط ایمیل ، ارائه چیزی با ارزش از جمله بارگیری دیجیتال ، برای شرکت شما نیست. نمونه عالی از این را می توان در وب سایت Profitworks یافت. آنها در ازای اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و نام و نام خانوادگی شما ، یک مرور وب سایت رایگان ارائه می دهند.
افزایش فروش سایت

4- اعتماد با توصیفات ، انجمنها و مطالعات موردی را ایجاد کنید

بسیاری از شرکت ها قبلاً اهمیت اثبات اجتماعی را می فهمند ، اما اگر در حال حاضر راهی برای ارتقاء اعتماد مشتری به وب سایت خود ندارید ، در نتیجه پاداش های آن را از دست نمی دهید. مواردی مانند توصیفات ، تصاویر مربوط به کارمندان و مطالعات موردی درباره محصولات یا خدمات شما می تواند راه طولانی را برای ترغیب یک بازدید کننده برای انتخاب شما طی کند. Marketingdonut همچنین پیشنهاد می کند تا حد امکان اعتبارات خود را دریافت کنید تا به شهرت آنلاین خود کمک کنید ، به ویژه اگر تماس رو در رو با مشتریان محدود یا حتی وجود نداشته باشد. برای درک نحوه اجرای آنها می توانید این لیست از توصیفات را از Westmount Signs بررسی کنید.
افزایش فروش سایت

5- محتوایی را ایجاد کنید که بخش های اصلی بازار را هدف قرار دهد

ایجاد محتوای با کیفیت روشی مطمئن برای افزایش هم ترافیک و تبدیل به وب سایت شما است ، اما شما همچنین باید مدتی را صرف هدف گذاری در بخش های مختلف بازار کنید. نوشتن مطالب خاص برای بخش های خاص بازار به شما کمک می کند تا در مشتریان مختلف جلب کنید و به شما این امکان را می دهد تا تخصص خود را در صنعت آنها بیان کنید. این یک برنده است! به عنوان مثال ، سایت IBM را بررسی کنید ، جایی که آنها صفحات کامل فرود را برای تعدادی از صنایع مختلف ارائه می دهند.
افزایش فروش سایت

6. افزایش فروش

چند بار شخص  در یک فروشگاه سعی می کند کالایی را برای شما به فروش برساند؟ اگر آنها کاری را انجام دهند که نفر برترشان از آنها خواسته باشد ، پاسخ شما صددرصد زمان خواهد بود. اگر افراد می توانند در داخل یک تجارت شریک شوند ، آیا دلیلی وجود دارد که نتوانید بصورت آنلاین ارتقا دهید؟ Shopify نشان می دهد که فروش واقعی در واقع 20 برابر موثرتر از فروش آنلاین است ، حتی اگر بار دوم را بیشتر مشاهده کنیم. Dollar Shave Club یک کار عالی در زمینه فروش در صفحه پره های خود انجام می دهد ، زیرا آنها با قول هر تیغ تنها یک دلار ، فقط برای آشکار کردن گزینه های گران قیمت و حق بیمه ترجیح می دهند.

7. گزاره ارزش خود را به روشنی در صفحات Landing خود توضیح دهید.

یک گزاره ارزش فقط یک جمله یا دو جمله است که ارزش محصولات یا خدمات شما را ارتقا می بخشد. Conversionxl پیشنهاد می کند که هر گزاره ای با ارزش خوب باید دارای این سه ویژگی باشد: این باید توضیح دهد که چگونه محصول شما مشکلات مشتری را حل می کند. این باید توصیف کند که محصول شما چه مزایایی خواهد داشت. این باید توضیح دهد که چرا آنها باید به جای رقیب از شما خریداری کنند. این مثال را از Trello بررسی کنید که مستقیم به نقطه می رسد.

8. چت زنده را در سایت راه اندازی کنید!

د ابزارهای گفتگوی زنده روشی خارق العاده برای تولید فروش تجارت الکترونیک هستند ، اما می توان از آنها برای پاسخگویی به هرگونه سؤالی که بازدید کنندگان سایت شما دارند نیز استفاده کرد. آنها همچنین به احتمال زیاد از فرم تماس استفاده می شوند زیرا پاسخ فوری ایجاد می کنند. تقریباً هر نوع وب سایت تجاری می تواند از این ابزار بهره ببرد ، حتی افرادی که از طریق سایت خود اقدام به فروش نمی کنند. برای دریافت جایزه مضاعف ، می توانید از این ابزار چت زنده برای جمع آوری آدرس های ایمیل نیز استفاده کنید. یک مثال عالی از چت زنده که به خوبی انجام شده است از SnapEngage حاصل می شود. آنها نه تنها چت را مستقیماً در سایت در اختیار شما قرار می دهند ، بلکه هر زمان که وارد یک صفحه با خطای 404 می شوید ، اعلان چت را نیز دریافت خواهید کرد.

9. آدرس اعتراضات یك راه عالی برای بهبود كیفیت وب سایت شما

پرداختن به هرگونه اعتراض یا سؤالی است كه ممكن است مستقیماً از طریق مطالب موجود در دسترس نباشد. همانطور که توسط Harvard Business Review پیشنهاد شده است ، مهمتر است که روی مشتریانی خود متمرکز شوید ، نه رقبای خود. وقت خود را برای گذر از سایت خود بگذرانید و لیستی از هرگونه تردیدی را که فکر می کنید بازدید کنندگان ممکن است براساس اطلاعاتی که قبلاً در دسترس است داشته باشید ، تهیه کنید. سایت خود را در این مرحله بطور انتقادی ارزیابی کنید – فقط تصور نکنید که بازدید کننده قادر به یافتن پاسخ ها باشد. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که همه چیز به راحتی در دسترس است. پس از انجام این کار ، برای مشکلی که کشف کردید ، راه حلی ارائه دهید. این امر نه تنها باعث افزایش تبدیل در سایت شما می شود ، بلکه باعث می شود کاربر پسند تر شود. یکی از بهترین راه های انجام این کار پاسخ دادن به برخی سؤالات متداول است ، مانند ConvertKit در این صفحه انجام داده است.

10- تست A / B را انجام دهید

با همه نکات پیشنهادی بالا برای افزایش فروش در وب سایت خود ، نکته ای که از همه مهمتر است ، آزمایش A / B تمام این تغییرات است. هر کسب و کار منحصر به فرد است ، به این معنی که مشتریان آنها منحصر به فرد هستند ، و برخی از مشاغل برای برخی از مشاغل کار می کنند که برای دیگران کار نمی کنند. با آزمایش A / B می توانید مطمئن شوید که چه چیزی برای وب سایت شما مفید است. در اینجا چند آزمایش وجود دارد که می توانید همین حالا در سایت خود انجام دهید: تغییر متن در دکمه های تماس شما ، یک تست کلاسیک اما آسان است. تعجب نکنید اگر این تغییر ساده منجر به افزایش دو تا سه درصد تبدیل ها شود. عناوین مختلف را در بالای صفحات فرود ترافیک خود آزمایش کنید. من فقط با آزمایش عناوین مختلف ، صفحات از یک درصد تبدیل به یک درصد تبدیل به 4.5 درصد نرخ تبدیل داشته ام. اگر تصاویر موجود در سایت خود دارید ، سعی کنید آنها را با عکس های صادقانه تری از مشاغل یا کارمندان خود جایگزین کنید. برای صفحه تماس خود ، با استفاده از فیلدهای کمتری در فرم تماس خود ، تست کنید. این به طور کلی نتیجه مثبتی به بار می آورد. در اینجا دو صفحه اصلی مختلف وجود دارد که من در برابر یکدیگر آزمایش کرده ام تا تعیین کنم نتایج بهتری ارائه می دهد:

مطلب مفیدی برای شما بود ؟ پس به اشتراک بگذارید برای دوستانتان

codesrcReza

109 مطلب منتشر شده

درباره این مطلب نظر دهید !